Poradnik do Atlantis 2 (PC)
Ogidogi @ 00:46 02.07.2006
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Wróć do kurhanu, uzupełnij czaszkę wszystkimi brakującymi elementami. Ujrzysz głowę która nic nie może powiedzieć. Wróć na główny plac, tam jest chatka, położona najbardziej na lewo. W niej znajduje się pusty dzbanek, który musisz zabrać.
Udaj się do kościoła, w przejściu po lewej stronie jest źródełko, wypływające z twarzy kobiety.
Napełnij dzbanek woda, teraz idź podejdź do księgi przy której zaczynałeś przygodę w Irlandii. Weź pióro
i wejdź do książki. Porozmawiaj o wszystkim z niebieską postacią. Na jednej ze ścian jest wyjście.
Teraz po wyjściu z kościoła idź w lewo i obejrzyj symbole na ścianie. Udaj się do starego mnicha który przeniósł się na placyk ze studnią. Wypytaj go o symbole, ten w zamian do Ci klucz którym otwórz skrzynie.
Wyjmij z niej nóż oraz pergamin. Udaj się do kurhanu i użyj dzbanka z wodą na twarzy. Porozmawiaj z nią o wszystkim i daj jej nóż. Nóż będzie miał teraz właściwości magiczne. Wróć do starego mnicha i zapytaj go o drzewa, przy nim obejrzyj pergamin i dowiedz się o nazwy drzew. Teraz udaj się do ściany kościoła na których znajdują się symbole. Za pomocą noża wyrzeźb taki układ.
Użyj noża na symbolu ślimaka, aby otworzyła się skrytka. Wyjmij z niej laskę
i udaj się teraz do kamienia z symbolem konia.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler