Atlantis 2 (PC)

ObserwujMam (26)Gram (5)Ukończone (5)Kupię (4)

Poradnik do Atlantis 2 (PC)


Ogidogi @ 00:46 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Wróć do kurhanu, uzupełnij czaszkę wszystkimi brakującymi elementami. Ujrzysz głowę która nic nie może powiedzieć. Wróć na główny plac, tam jest chatka, położona najbardziej na lewo. W niej znajduje się pusty dzbanek, który musisz zabrać.



Udaj się do kościoła, w przejściu po lewej stronie jest źródełko, wypływające z twarzy kobiety.



Napełnij dzbanek woda, teraz idź podejdź do księgi przy której zaczynałeś przygodę w Irlandii. Weź pióro



i wejdź do książki. Porozmawiaj o wszystkim z niebieską postacią. Na jednej ze ścian jest wyjście.



Teraz po wyjściu z kościoła idź w lewo i obejrzyj symbole na ścianie. Udaj się do starego mnicha który przeniósł się na placyk ze studnią. Wypytaj go o symbole, ten w zamian do Ci klucz którym otwórz skrzynie.



Wyjmij z niej nóż oraz pergamin. Udaj się do kurhanu i użyj dzbanka z wodą na twarzy. Porozmawiaj z nią o wszystkim i daj jej nóż. Nóż będzie miał teraz właściwości magiczne. Wróć do starego mnicha i zapytaj go o drzewa, przy nim obejrzyj pergamin i dowiedz się o nazwy drzew. Teraz udaj się do ściany kościoła na których znajdują się symbole. Za pomocą noża wyrzeźb taki układ.



Użyj noża na symbolu ślimaka, aby otworzyła się skrytka. Wyjmij z niej laskę



i udaj się teraz do kamienia z symbolem konia.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?