Podejmujesz się bardzo trudnej pracy – będziesz płatnym mordercą na usługach ICA, (Internacional Contracts Agency) zrzeszającej podobnych tobie. W swoim zawodzie będziesz musiał być bardzo wytrwały, cierpliwy i ostrożny. Pamiętaj – ty jesteś tylko jeden, a wrogów wielu…
Podczas pisania poniższej solucji wszystkie zadania starałem się wykonać jak najszybciej i jak najciszej, aby osiągnąć najwyższą z rang – Silent Assassin. Pamiętaj, iż możesz w ten sposób zdobyć unikatowe zabawki, choć nie za każdą misję. Wykonanie zlecenia w profesjonalny sposób niesie jednak ogromną satysfakcję. Powodzenia.
Prologue
Wyjdź z pomieszczenia i porozmawiaj z duchownym.
Zaproponuje ci on otworzenie swego serca w konfesjonale. Po skończonej rozmowie idź za nim do kościoła. W środku skieruj się do drzwi po lewej.
Teraz w kolejne na prawo od ciebie i prosto do konfesjonału. Tam wyspowiadasz się ze swoich grzechów i odmówisz modlitwy… Po spowiedzi ojciec wyjdzie z kościoła i przywita dwóch nieznajomych. Ci jednak nie przybyli tutaj w celach pokojowych.
Zabiorą księdza, a tobie zostawią wiadomość. Wyjdź z kościoła i podnieś skrzynkę.
W niej znajdziesz wiadomość, z której to dowiesz się, iż sprawca całego zajścia żąda 500 000 $ jako okup za ojca Vittorio do pojutrzejszej północy. Autorem wiadomości jest Giuseppe Gulliano. Nie masz tylu pieniędzy, aby odzyskać księdza, ani też informacji, kimże ten człowiek jest – trzeba będzie się tego dowiedzieć. Wróć do swojej chatki.
Jak zapewne się domyślasz – istnieje tylko jeden sposób na zebranie tak dużej ilości pieniędzy. Wracasz do zawodu.
Twój informator – Diana już na wstępie poda ci bardzo cenne informacje na temat porywacza. Okaże się bowiem, iż jest to boss najstarszej mafii na Sycylii. Diana skontaktuje się z tobą ponownie, gdy zdobędzie informacje na temat położenia jego posiadłości, strażników itp.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.
Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam
Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć
Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?
Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.
CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.
W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler