Poradnik do Nibiru: Wysłannik Bogów (PC)

Po lewej stronie stoi wielki generator, użyj latarki, a zobaczysz lampę naftową. Spróbuj ją znaleźć w momencie gdy wysiądą Ci baterie, po czym użyj na niej zapałek. Teraz przyjrzyj się samemu generatorowi, pierwsze przekręć koło znajdujące się po środku. To bardziej na prawo, niestety zacięło się i musisz go naoliwić. Użyj oliwiarki, a za pomocą klucza francuskiego poluzuj koło. Teraz odkręć je zupełnie po czym pociągnij za dźwignię z boku maszyny. Cały korytarz powinien zostać oświetlony.
Idź prosto i wejdź w lewo, znajduje się tam pokój sprzątaczy. Spróbuj wejść, ponieważ jest zamknięte, użyj klucza który znalazłeś przy żołnierzu. W środku weź z szafki probówkę, żarówke oraz puszkę z olejem, za pomocą zaczepu otwórz skrzynię i weź z niej dynamit. Wyjdź z pomieszczenia i idź do przeciwległego korytarza, jest to archiwum. Spróbuj otworzyć drzwi za pomocą klucza. Niestety klucz złamie się, udaj się więc ponownie do pomieszczenia z którego wziąłeś kilka rzeczy, wywróć baterię i przelej z niej do probówki kwas. Wróć pod drzwi do archiwum i użyj kwasu na zamku i wejdź do środka. Popatrz się na szuflady po lewej, użyj na nich kartki z numerem. Z otwartej szuflady weź mały metalowy pojemnik, a następnie idź dalej do archiwum. Ze stołu weź pudełko, linijkę oraz lupę leżącą w szafce. Obejrzyj lampę po czym włoż do niej żarówkę. Teraz kiedy wszystko widać, obejrzyj szafę oraz rów w podłodze. Pozwoli Ci to przesunąć szafę, wróć się do głównego korytarza. Idź na wprost, a dojdziesz do windy. Po lewej stronie znajduje się dziwne urządzenie, obejrzyj je. Zajrzyj do małego pudełka, znajdziesz w nim magnesy. Musisz je ułoży w następujący sposób.
![]() |
Teraz wciśnij tylko czerwony przycisk i zjedź na dół.
Ze stołu zabierz magnes, po czym przyjrzyj się palnikowi. Napełnij palnik naftą z puszki i podpal je zapałkami. Wróć do archiwum i użyj na szczelinie zaczepu aby ja poszerzyć. Wetknij w nią dynamit i spróbuj go odpalić. Udaj się po jeszcze jedną laskę materiału wybuchowego, tym razem wyjmij z niego tylko lont. Wróć do pomieszczenia i połącz lont z dynamitem, po czym go podpal. Po chwili okaże się, że w ten sposób się nie dostaniesz do środka. Idź teraz na główny korytarz, na ziemi znajduje się dziura w której mieszka szczur. Połącz linijkę z pudełkiem, a za pomocą otwieracza otwórz puszkę fasoli. Dodaj do powstałej pułapki jedzenie i podstaw przed dziurę, a następnie idź do pomieszczenia sprzątaczy i weź ostatnią już laskę dynamitu. Wróć i zabierz pudełko ze szczurem. Wyjmij zwierzaka ze środka i zamontuj mu na plecy ładunek wybuchowy. Idź i wpuść go do pomieszczenia. W taki sposób dostaniesz się do środka.
Po prawej stronie ekranu znajduje się włącznik światłą, użyj go. Ze stołu weź dziennik oraz żelazko. Przeczytaj dokładnie dokument i użyj na nim lupy. Udaj się do windy i zjedź na dół.
Połóż żelazko na palniku, a kiedy się nagrzeje użyj go na ostatniej stronie dziennika. Połącz magnes z kawałkiem nici, zerknij do kanału i za pomocą powstałego narzędzia, wyjmij kluczyk. Wróć do tajnego pomieszczenia, użyj kluczyka na ścianie za fotelem. Zobaczysz sejf, cyfry które go otworzą to 47922. Pierwszą cyfrę ustawiaj zgodnie ze wskazówkami zegara, następną w przeciwnym kierunku. Ta sama metoda dotyczy kolejnych dwóch cyfr, natomiast jeżeli chodzi o ostatnią liczbę, pierwsze przestaw pokrętło w kierunku zgodnym ze wskazówkami zegara, po czym wróć go jedną cyfrę. Zabierz statuetkę i wyjdź. Kiedy napastnik zmusi Cię do oddania posążku, poczekaj aż się odwróci, po czym szybko pociągnij za dźwignię na ścianie. Wylądujesz we Francji.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler