Gothic II: Noc Kruka (PC)

ObserwujMam (1255)Gram (401)Ukończone (528)Kupię (43)

Poradnik do Gothic II: Noc Kruka (PC)


milten @ 17:16 02.07.2006
"milten"

Tam rozmawiamy z możliwie wszystkimi napotkanymi piratami, oraz wykonujemy wszystkie dodatkowe misje, dzięki czemu zyskamy sobie wielu wartościowych przyjaciół i trochę doświadczenia. W obozie można także podszkolić swoje umiejętności bojowe, między innymi u Morgana, czy też samego Henry'ego.

Gdy załatwimy nasze sprawy, kierujemy się do chatki z piracką flagą, przed którą siedzi Francis. Po rozmowie z nim, walczymy i zabieramy mu klucz do domu, jak się okazało Grega (kapitana piratów). Wchodzimy więc tam, i zabieramy wszystkie kosztowności (niestety nie ma tam poszukiwanej zbroi), a gdy będziemy gotowi do wyjścia, drogę zagrodzi nam Greg, który właśnie powrócił z Khorinis. Rozmawiamy z nim, i otrzymujemy strój pirata, a także dodatkowe zadanie.


Udajemy się do Snafa, później do bandyty, który przedtem nas szantażował i go zabijamy. Obok siedzący kopacz, niechcący usłyszał naszą rozmowę z badytą, i przestraszony zdradził nam cenne informacje. Następnie rozmawiamy też z pozostałymi kopaczami na placu w celu obciążenia winą Huna. Idziemy wiec do niego, i umawiamy wizytę z zamachowcem w zamian za paczkę stali i lekką groźbę (paczkę stali wraz z wytrychami posiada bandyta Juan ukrywający się na bagnie).

Poszukiwanym zamachowcem jest Fisk, rozmawiamy z nim i pomagamy odegrać się na Estebanie. Postępujemy dalej zgodnie z jego wskazówkami, a więc przechytrzamy Estebana, zabijamy go i odbieramy czerwone tabliczki. Teraz idziemy do Thorusa (przywódcy straży Kruka), i zatrudniamy trzech nowych kopaczy (tych na placu przed karczmą).

Teraz pozostała część obozu stoi przed nami otworem. Od razu kierujemy się do kopalni, i tam rozmawiamy ze strażnikiem pilnującym małej kotliny wypełnionej pełzaczami. Idziemy tam i likwidujemy wszystkie napotkane potwory. Wracając, po drodze spotykamy Bloodwyna, którego nie mając najmniejszego wyboru, trzeba zabić.



Po wygranej walce, zabieramy jego głowę, która później nam się przyda i wychodzimy na plac przed kopalnią, po czym wchodzimy do Świątyni. Jednemu ze strażników pokazujemy uprzednio ścięto głowę Bloodwyna i wchodzimy do budynku. Tam, w drugiej komnacie, oprócz Zombie'ich, kilku przedmiotów i ołtarzu, można odnaleźć Zbroję Straży Kruka. Kierujemy się dalej w głąb świątyni, i zobaczymy krótki filmik w którym Kruk otwiera wrota świątyni, lecz przed nami je zamyka.

Wracamy więc do Saturasa, który powie nam, abyśmy udali się do Myxira (jednego z magów wody) aby otrzymać przedmiot, dzięki któremu będziemy mogli przywołać Quarhodrona (przywudcę kasty wojowników - ojca Rademesa). Jego grobowiec znajduje się w potężnej skale mieszczącej się niedaleko Obozu Piratów (w okolicach domku Eremity). Musimy więc się udać na zachód od ruin i obozu magów wody, a po drodze, napotkamy między innymi kilku orków, harpii, trollów i goblinów. Stojąc już w pomieszczeniu z ołtarzem używamy tablicy od Myxira, i przywołujemy ducha.

Rozmawiamy z nim i podajemy się za Strażnika Umarłych. Odpowiadamy na jego pytania w poniższej oklejności:

· 1. Do której kasty należysz? - (skoro przyzwaliśmy go to powinniśmy podać się za Strażnika Umarłych)
· 2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami? - kasta wojowników
· 3. Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz? - Kapłan
· 4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło ? - członek kasty wojowników, syn Quarhodrona - Rademes.
· 5. Kto ma decydujący głos w radzie pięciu? - Uczony
· 6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi? - najprostrze pytanie - Uzdrowiciele
· 7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem? - na to pytanie narazie nie potrafisz odpowiedzieć, dopiero póżniej Quarhodron wyjaśni Ci sytuację.

Informacji dotyczących historii miasta możemy zasięgnąć w Bibliotece Uczonych w kanionie (okupowanej przez orków). Gdy pozytywnie przebrniemy przez pytania, otrzymujemy zwój, dzięki któremu możemy się dostać do dalszych komnat Świątyni Adanosa. Wracamy do magów, i po rozmowie z Saturasem, jak i z Riordianem otrzymujemy zadanie polegające na odnalezieni wszystkich pięciu rodzajów tabliczek.


Znajdują się one w posiadłościach zaznaczonych na mapie, takich, jak np.: wspomniana Biblioteka Uczonych, dom Uzdrowicieli, czy dom Strażników Umarłych . Po zebraniu wszystkich tabliczek wracamy do Saturasa, i udajemy się do Obozu Bandytów, i Świątyni.


Otwieramy zamkniętą przez Kruka bramę i przechodzimy przez wiele specjalnie przygotowanych pułapek. Gdy dobrniemy szczęśliwie do pomieszczenia, w której zastaniemy modlącego się Kruka, rozmawiamy z nim, i jak najszybciej unicestwiamy go. Zabieramy Szpon Beliara i jeszcze załatwiamy sytuację z niewolnikami, czyli czeka nas pogawędka z Patrickiem (jednym z więźniów) i Thorusem.

Po wypuszczeniu więźniów, wracamy do Saturasa, i podejmujemy kolejną ważną decyzję: czy zatrzymujemy potężny Szpon Beliara, czy oddajemy go magowi, u którego już nigdy nie trafi w niepowołane ręce.

W tym miejscu nasza przygoda w Jarkendarze dobiegła końca!

więcej o grze na stronie Gothic Games

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Gothic II: Noc Kruka (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmarian1651   @   19:18, 11.08.2009
Polecam grę świetny poradnik
0 kudosPawix-98   @   13:22, 13.03.2010
paczke bagiennego ziela dostaniesz jak zabijesz strażnika w magazynie w porcie
0 kudoscein   @   12:43, 31.03.2010
fajna gierka i bardzo ją polecam i radze samemu grać więcej zabawy
0 kudososkarc   @   15:16, 31.03.2010
Według mnie najlepsza część gothic (z 3 bo w 4 nie grałem jeszcze ) tak mnie wciągnęła , że aż 27 razy ją przeszedłem Uśmiech
znam ją w każdym szczególe a więc jak byś utknął daj znać pomogę
0 kudosgregory16mix   @   17:54, 31.03.2010
Cytat: oskarc
pozycja straznika

Informacja Wykrzyknik Jak byś mógł to używaj funkcji edytuj, bo wyraźnie w regulaminie jest napisane, że nie wolno pisać kilku postów pod rząd. Regulamin pod adresem: Regulamin_link Szczęśliwy Pozdrawiam Puszcza oko

I popieram Marandila Uśmiech Poradnik odbiera przyjemność Uśmiech Pamiętam jak ja przechodziłem Gothica w 200 godzin (gdy zakładano, że wystarczy 80) Cool Pomęcz się sam Uśmiech Satysfakcja gwarantowana Uśmiech
0 kudosCzesław   @   21:43, 19.04.2010
Jak się założysz z kimś który 1 go przejdzie to polecam i tyle a ogólnie fajny
0 kudospaula43212   @   17:12, 14.05.2010
Ta gra mnie tak wciągnęła, że mogłabym grać w nią całymi dniami. Przeszłam ją ze 4 razy.
0 kudosDamianKlp   @   10:21, 27.06.2010
Ja oczywiście nie grałem z poradnikiem lepsza zabawa jest jak się gram samemu
0 kudosgregory16mix   @   22:14, 27.06.2010
No nie zgodzę się, bo znasz już fakty, które sam powinieneś poznać i za bardzo sobie grę ułatwiasz, a co z tym idzie tracisz satysfakcje i zmniejszasz czas grania w tytuł... Dumny
0 kudospedal5   @   10:32, 29.07.2010
Gra Przerąbana przeszedłem ją z 5 razy mam wszystkie części oprócz czwartej Dumny gram bez kodów jak mi się znudzi to będę używac kodów
0 kudosfreemmorpg   @   04:00, 15.02.2011
Cytat: Czesław
Jak się założysz z kimś który 1 go przejdzie to polecam i tyle a ogólnie fajny


I like playing mmorpg
0 kudosLordVetinari   @   12:01, 27.12.2011
Niezły poradnik.
A Gothici wymiatają.
0 kudoskuer123   @   19:53, 10.08.2013
Gothic 2 z dodatkiem, wymiata i wciąga. Przeszedłem ją z 6 razy i dalej bym mógł grać, z resztą wszystkie części są wciągające, z wyjątkiem czwórki Uśmiech Polecam!!
0 kudosNiewiarygodny   @   23:02, 13.08.2013
Taa... Gothic 2 z dodatkiem jest świetny Szczęśliwy
Lecz według mnie nic nie pobije pierwszej części Gothica.
A co do poradnika to świetny Dumny
Dodaj Odpowiedź