Hopkins FBI (PC)

ObserwujMam (30)Gram (22)Ukończone (12)Kupię (6)

Poradnik do Hopkins FBI (PC)


Ogidogi @ 11:49 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Grę zaczynasz w domu. Pierwsze bardzo trudne zadanie jakie stoi przed Tobą jako agentem FBI to wzięcie broni z kabury wiszącej koło kuchni, podniesienie śrubokrętu ze stolika oraz znalezienie kluczyków od auta w sofie. Kiedy wykonasz te niesamowicie skomplikowane czynności, wyjdź z domu i użyj kluczyków, żeby dostać się do auta.

Kiedy będziesz siedział w samochodzie, przez radio zostanie nadany komunikat o napadzie na bank, udaj się tam. Na miejscu porozmawiaj z dowodzącym akcją policjantem, pokaż mu odznakę FBI i poproś o megafon. Zacznij negocjacje z bandytami i wynegocjuj takie warunki, że wypuszczą zakładników i wezmą Ciebie w zamian. Zagwarantuj też że dostarczysz im helikopter. Po obejrzeniu animacji, ockniesz się na dachu budynku. Obejrzyj kartkę na lądowisku, okaże się, że jest to opis bomby. Wróć na dół i wyjmij nożyk ze skrytki znajdującej się po lewej stronie ekranu. Następnie odsuń kosz po lewej. Znajduje się tam bomba, otwórz ją za pomocą śrubokrętu i przecinaj kable za pomocą nożyka w następującej kolejności: środkowy, lewy, prawy. Bomba zostanie w rozbrojona, wyjdź z banku i wsiądź do auta. Otrzymasz informację, ze helikopter został znaleziony na parceli. Udaj się tam. Na miejscu, podnieś butelkę która leży pod helikopterem, następnie przesuń papierek pod którym znajdziesz kawałek sznurka. Weź go i porozmawiaj z lekarzem na temat martwej pilotki. Podejdź również do kosza na śmieci i wyjmij z niego kawałek mięsa. Teraz jedź do budynku, zaraz koło głównej kwatery FBI, jest to laboratorium FBI. Zostaw im do analizy kawałek sznurka i idź do bazy. W środku wejdź do swojego biura i z szuflady po lewej wyjmij klucz do szafki. Szafka jest po prawej stronie biurka, otwórz ją za pomocą klucza i weź z niej granat. Teraz udaj się do biura Samanty, jest ono po prawej stronie. Porozmawiaj z nią na wiele tematów i dowiedz się czy wasze spotkanie jest nadal aktualne. Następnie idź na recepcje i spytaj dyżurnej czy są jakieś wiadomości. Ta powie Ci że dzwonił doktor z laboratorium i prosi o kontakt. Wróć do biura i używając telefonu, wybierz numer:
56-25-15-36. Dowiesz się, że sprawcy prawdopodobnie są ukryci w lesie. Udaj się wiec do lasu, znajduje się on zaraz obok parceli. Na miejscu weź linę i zarzuć ją tak aby wisiała na gałęzi. W ten sposób przedostaniesz się na drugą stronę rzeki. Teraz wyjmij pistolet. Idź w lewo, zabijając po drodze armie zbirów, tak długo aż dotrzesz do chaty. Teraz wrzuć do środka granat. Zostaniesz zastrzelony i znajdziesz się w niebie. Nie rozmawiając z nikim udaj się do baru, drzwi na prawo. W barze użyj automatu do orzeszków oraz weź strzałkę, wbitą w tarczę po prawej. Idź dalej w prawo do łaźni i z półki weź perukę oraz ciuszki. Wróć teraz do głównej sali i przebierz się w zdobyte przed momentem ubranie i perukę. Wejdź w drzwi u góry, tam przejścia pilnuje strażnik. Podaruj mu orzeszki, następnie umów się z nim na drinka. Kiedy ten pójdzie wejdź do pomieszczenia na wprost. Użyj tam dźwigni, następnie stań w teleporterze i rzuć strzałką w przycisk na panelu kontrolnym. Z ziemi podnieś pieniądze i wróć lasem do auta, po drodze zabijając zbirów. Udaj się teraz do mieszkania Samanty. W mieszkaniu, podejdź do wazonu stojącego na szafce i weź z niego gumę do żucia. Zjedz ją, aby otrzymać sreberko. Z szuflady weź zapalniczkę i podejdź do skrzynki z bezpiecznikami. Włóż sreberko miejsce gdzie brakuje bezpiecznika. Wejdź do łazienki, podejdź i odsuń zasłonę i obejrzyj ciało oraz wiadomość zostawioną na wannie. Znad wanny weź lusterko, później zabierz ręczniczek wiszący koło kosza. Z szuflady wyjmij tabletki nasenne i wyjdź z mieszkania. Jedź do swojego biura, z biurka weź paczkę i otwórz ją. W środku znajduje się kaseta, jedź spowrotem do mieszkania Twojej dziewczyny. Włóż kastę do magnetowidu i włącz go, włącz telewizor i obejrzyj film. Udaj się teraz na basen. Gdy będziesz na miejscu daj psu kawałek mięsa, podnieś kanister z benzyną, a do basenu wrzuć lusterko. Zobaczysz trupa oraz kolejną wskazówkę gdzie szukać następnego. Jedź do muzeum, gdy będziesz na miejscu idź w prawo aż do wystawy z królem stojącym przy kominku. Teraz musisz połączyć rzeczy tak, aby powstał tak zwany koktajl mołotowa. Do butelki wlej benzynę, włóż do środka ręczniczek i podpal go zapalniczką. Wrzuć ten produkt do kominka a ujrzysz kolejne ciało z kolejną wskazówką. Jedź do kina, pogadaj ze strażnikiem, daj mu kasę. Dzięki temu ten wpuści cię na górę. Wejdź w drzwi ze znakiem zakaz wejścia.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hopkins FBI (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?