A New Beginning (PC)

ObserwujMam (69)Gram (3)Ukończone (23)Kupię (3)

Poradnik do A New Beginning (PC)


Toddziak @ 19:28 30.01.2012
Alicja "Toddziak" Wojciechowska

Sterujemy Fay. Ułamujemy gałązkę ze złamanego drzewa i przechodzimy na drugą stronę. Używamy jej na siatce, robiąc większą dziurę. Przechodzimy na drugą stronę. Patrzymy przez lornetkę. Oglądamy nagranie zostawione przez Salvadora Widzimy wydrapane dwa znaki „X” na obudowie oraz liczbę 14.95. Wpisujemy na górze liczbę 14,95 i klikamy na kwadrat, który znajduje się na skrzyżowaniu dwóch kolumn oznaczonych iksami. Klikamy strzałkę w górę, robiąc zbliżenie. Klikamy poszczególne kwadraty, a potem odsłuchujemy kolejne nagranie klikając na guzik u góry.

Wychodzimy ze zbliżenia i wpisujemy na górze 35.91. Klikamy na trzeci kwadrat od lewej w pierwszym rzędzie.




Klik na strzałkę i włączamy zbliżenie. Znów odsłuchujemy wiadomości od Salvadora. Wychodzimy ze zbliżenia, ustawiamy 28.97.



Tym razem klikamy na piąty kwadrat od prawej w szóstym rzędzie – tradycyjnie robimy zbliżenie i odsłuchujemy wiadomość. Wpisujemy 11.52 i zaznaczamy dziewiąty kwadrat od lewej w trzecim rzędzie.



Zbliżenie i słuchamy nagrania.

Teraz nie będzie tak prosto, bo czeka nas zagadka Wskazówka to AB.CD. Trzeba wybrać pierwszą cyfrę z pierwszego pomiaru, drugą z drugiego i tak dalej. Wychodzi nam 15.92. Wprowadzamy liczbę i klikamy kwadrat szósty od prawej w trzecim rzędzie od dołu.



Wykonujemy zbliżenie i oglądamy scenkę.

Próbujemy otworzyć drzwi do budynku, ale są zamknięte. Wchodzimy do środka przez górną rurę. Czeka nas dość złożona i wyczerpująca zagadka, która ma na celu otworzenie drzwi Bentowi, więc pełne skupienie i koncentracja! W zagadce chodzi o to, by opróżnić trzeci zbiornik całkowicie z wody. Otwieramy drzwi za bohaterką i znajdujemy się w sterowni. Rzucamy okiem na tablicę. Niebieskie światła oznaczają wodę, a czerwone to zamknięte przegrody. Musimy odpowiednio kierować przepływem wody poprzez otwieranie grodzi oraz przekręcanie zaworu. Przekręcamy zawór w prawo dwa razy (dwa kliknięcia). Wychodzimy z pokoju i przez rurę z budynku.

Tym razem wchodzimy do budynku przez dolną rurę, z której już nie leje się woda. Schodzimy na dół po drabinie i otwieramy gródź. Przesuwamy dźwignię, która znajduje się obok mostu, by go odblokować. Opuszczamy budynek i wchodzimy przez górną rurę. Idziemy do sterowni. Przekręcamy zawór dwa razy w lewo. Wychodzimy z pomieszczenia i otwieramy górną gródź prowadzącą do drugiego zbiornika. Przesuwamy dźwignię, by zablokować pływający most. Wracamy do pierwszego zbiornika i zamykamy przegrodę. W sterowni przekręcamy zawór dwa razy w prawo. Zbiornik trzeci jest w całości pełny, a pozostałe puste. Udajemy się (znów naokoło) na parter pierwszego zbiornika i zamykamy przegrodę. Wracamy do sterowni i przekręcamy zawór dwa razy w lewo. Środkowy zbiornik powinien być pusty, w trzecim powinno być trochę wody na dnie, a pierwszy zbiornik pełny w 2/3. Jesteśmy na najwyższym piętrze pierwszego zbiornika. Idziemy w prawo i przechodzimy do trzeciego zbiornika, używając mostu. Schodzimy piętro niżej, otwieramy drzwi po lewej i wchodzimy do pomieszczenia kryjącego zawór. Przekręcamy go i cała woda znika. Hurra! Schodzimy na parter trzeciego zbiornika i otwieramy Bentowi drzwi.

Podnosimy klin, który leży obok drabiny i wchodzimy po niej na taras. Widzimy gabinet Indeza, w którym znajduje się generator alg. Niestety, właściciel też, więc musimy go wykurzyć. Używamy klina na drzwiach balkonowych, co je skutecznie blokuje. Zabieramy trochę liści rosnących obok i wrzucamy je do szybu wentylacyjnego. Schodzimy na dół po drabinie. Używamy noża na kablu od telefonu. Przełączamy klimatyzację na ścianie i wspinamy się na górę. Gdy Indez sobie pójdzie, otwieramy drzwi balkonowe i zabieramy generator alg.

Teraz sterujemy Bentem. Musimy uwolnić przyjaciół z opresji. Przeszukujemy kontener ukryty w głębi i wyciągamy z niego deskę i metalową pokrywę. Idziemy w prawo i rozmawiamy ze związanym Salvadorem. Zabieramy szybę. Wracamy i kładziemy na skrzyni deskę, na niej pokrywę, a na górze szybę. Idziemy do panelu sterowania i opuszczamy, a potem podnosimy dźwig. Przesuwamy dźwig w prawo i sami również tam się udajemy. Wciskamy przełącznik awaryjny. Rozmawiamy z Salvadorem. Hm, niedobrze...

Rozmawiamy z Indezem. Wchodzimy Fay w środkowe drzwi na górnym poziomie. Jesteśmy piętro niżej. Opuszczamy drążek sterowanie dźwigiem. Oddajemy algi Salavadorowi i przechodzimy przez drugie drzwi od lewej, co przenosi nas poziom niżej. Przekręcamy zawór sterowanie zalewaniem, wchodzimy piętro wyżej i jeszcze raz ciągniemy za drążek sterowanie dźwigiem. A teraz rozsiądź się wygodnie w fotelu i obejrzyj zakończenie.

Gratulacje, ukończyłeś grę!

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z A New Beginning (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosalex867956   @   11:26, 18.03.2012
poradzam zeby najpierwwziosc dzialko pote,m na murzyna