Wiedźmin 2 - patch 1.35 PC
Patch 1.35 do gry Wiedźmin 2.
Lista poprawek:
1. Usunięto problem związany z cieniami w trybie 3D Vision.
2. W trybie 3D Vision w menu ładowania gry widoczne są obrazki do zapisanych stanów gry.
3. Usunięto problem z niezapisywaniem się osiągnięć na Steamie.
4. Usunięto błędy tekstur krwi w trybie ubersamplingu.
5. Liczba przedmiotów w kieszeniach aktualizuje się we właściwy sposób po podniesieniu przedmiotu, który już znajduje się w kieszeni.
6. Usunięto problem związany z licznikiem składników alchemicznych w momencie tworzenia większej ilości eliksirów Grom.
7. Ukończone zadanie �Zapach kadzideł" nie wyświetla się dłużej jako zakończone porażką w momencie wejścia do rezydencji Loredo pod koniec aktu 1.
8. Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się większych mutagenów.
9. Usunięcie zapisanego stanu gry po wejściu do menu Wspomnienia i retrospekcje nie powoduje pojawienia się komunikatu Ładowanie dostępnych animacji.
10. Pliki .exe gry nie są dłużej uznawane przez popularne programy antywirusowe za zagrożenie.
11. Na systemach Windows XP automatyczna aktualizacja gry po instalacji nie powoduje pojawienia się błędu pliku Launcher.exe.
12. Folder instalacji gry nie jest rozpoznawany jeżeli zawiera w nazwie znaki diakrytyczne których nie obsługuje dany system Windows. Łatka 1.3 właściwie informuje o przyczynie tego problemu.
13. Poprawiono imiona dwóch naukowców z Flotsam.
14. Poprawiono opis skrzyni do składowania przedmiotów.
15. Poprawiono opis Runicznego mahakamskiego sihila importowanego z Wiedźmina 1.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler