Heroes Of Might & Magic V patch v1.05 PC
Dodatki
***************
Edytor ustawień pojedynkowych.
(Pozwala na tworzenie ustawień pojedynkowych w edytorze gry do dalszego wykorzystania w trybie pojedynku w grze)
Kampania użytkownika
(Pozwala tworzyć kampanie w edytorze składające się z kilku map)
Powtórka dialogu i powtórka bitwy
(Pozwala nagrywać i przeglądać filmy z bitew w grze)
Stwórz film
(Pozwala na edycję wcześniej stworzonych filmów z bitew)
Tryb obserwatora
(Pozwala na oglądanie gier innych graczy w grze wieloosobowej)
Naprawione błędy i wprowadzone zmiany:
*******************************
Stabilność:
* Gra nie zawiesza się, gdy neutralne stworzenie atakuje przywołane cele z włączoną kamerą kinową.
* Gra nie ulega desynchronizacji po wczytaniu zapisanej gry
* Gra nie zawiesza się przy dzieleniu armii po dołączeniu potwora
* Naprawiono możliwe problemy przy zmianie rozdzielczości
* Naprawiono problemy z pamięcią w bitwach i przy odtwarzaniu filmów z bitew
* Zmniejszono generowany w bitwie ruch w sieci
* Gra nie zawiesza się, gdy ktoś próbuje teleportować się na nieprawidłową komórkę mapy
* Gra nie zawiesza się po przywołaniu feniksa zaraz po śmierci poprzedniego feniksa
* Gra funkcjonuje normalnie, gdy przychodzi tura stworzenia pod wpływem czaru Hipnoza
Kamera, grafika, interfejs:
* Lista wskazówek w grze wieloosobowej została poprawiona
* Opcje kamery działają prawidłowo
* Korekcja ustawień gamma na ikonę Duchowego Powiązania
* Naprawiono problemy z dostępem do ekranu bohatera i ekranu ducha
* Znika możliwość wyboru stworzeń, gdy skończy się czas w opcji Dynamicznej Bitwy
* Poprawiono ilość pokazywanych strat w stworzeniach, jeśli w bitwie użyto czaru Wskrześ Umarłych
* Naprawiono przycisk „Ulepszenia” w mieście
* Poprawiono wskazówkę w Opuszczonych Kopalniach w Trybie Ducha
* Gryfy nie znikają z paska inicjatywy, gdy bohater wykonuje atak
* Nie można już poruszać paskami wyłączonych opcji
* Przycisk “Najmij istoty” nie wyłącza się, gdy nie ma odpowiedniego budynku (w mieście lub poza nim), z którego można najmować istoty
* Mistrz Ognia nie ma wpływu na maszyny wojenne
* Usunięto ograniczenia długości haseł
* Kursor w Trybie Ducha zmienia się w aktywny tylko nad obiektami, z których faktycznie można skorzystać
* Dodano informacje dotyczące wyników potyczki duchów (tryb ducha)
* Dodano więcej informacji przy szacowaniu efektów czarów Wskrzeszenie i Wskrześ Umarłych
* Poprawiono paski w interfejsie karczmy
* Dodano wsparcie dla ras dodatkowych z Ubi.com
* Wyniki potyczki ducha zamykają się automatycznie, jeśli ma się rozpocząć potyczka między bohaterami
* Poprawiono przewijanie mapy przygody
Rozgrywka, mechanika, równowaga gry:
* Podstawy działania Nekromancji dostosowano do v2.1
* Podstawy działania treningu jednostek dostosowano do v2.1
* Poprawiono taktykę walki SI dla stworzeń, które uderzają i wracają na początkową pozycję
* SI poprawnie używa zdolności „Znak Nekromanty”
* SI nie rzuca czaru Armagedon, jeśli może wygrać bez strat, nie rzucając go
* SI rozumie taktyki gracza, dotyczące zmiany miejsc jednostek (jak na przykład obrona jednostek łuczniczych)
* SI podprowadza swoje jednostki bliżej fosy
* SI nie przestaje rzucać czarów po rzuceniu czaru Odbicie Zaklęcia
* SI korzysta z Nekromancji bardziej efektywnie
* SI ignoruje przyzwane w walce stworzenia, jeśli może szybko zniszczyć główne siły
* Naprawiono niedziałający w niektórych warunkach automatyczny zapis
* Bohater nie może już nielegalnie duplikować swoich armii w potyczce 3x3
* Bohater „Veyer” posiada zdolność
* Uniemożliwiono „Pochłonięcie Artefaktu” w Automatycznej/Szybkiej walce graczy
* Nie ma możliwości przełączenia bohatera w potyczce 3x3, gdy przychodzi tura jednostki zahipnotyzowanej
* „Impregnowana Strzała” działa prawidłowo bez „Bezbłędnego Strzału”
* Nie można kontrolować oślepionego stworzenia, używając „Boskiego Przewodnictwa” lub „Szturmu Teleportu”
* Bohater wkracza na komórkę bramy miasta po pokonaniu straży miasta
* Arcydiabły mogą teraz wzywać Balorów z każdych demonicznych zwłok
* Bohater Naadir nie może już wzywać duchów z widmowych odpowiedników istot
* Aniołowie nie mogą uciec z oplątania Drzewców w Szybkiej/Automatycznej walce.
* Artefakty, takie jak „Magiczny Zwój…”, „Różdżka…”, „Runy Ognia” działają prawidłowo, gdy znajdują się w ekwipunku od początku misji
* „Ściana Ognia” i „Ogniowe Pułapki” działają prawidłowo, gdy używa się ich tuż po trybie taktycznym
* W potyczce 3x3 efekty czarów wzmacniane przez bohatera pozostają aktywne tak długo, jak bohater jest na polu bitwy
* Kontratak Ognistej Tarczy działa tylko w walce wręcz
* Poprawiono ilość many obecną na końcu tury u bohaterów przeklętych przez duchy
Edytor map:
* Dokonano uaktualnienia dokumentacji edytora map
* Poprawiono opcję w edytorze, umożliwiając ustawianie ilości potworów w grupie
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler