Borderlands wykorzysta najnowsze osiągnięcia w dziedzinie grafiki komputerowej!
Borderlands to tytuł bardzo ciekawie zapowiadającej się strzelanki FPP, tworzonej w studio Gearbox Software - ojców słynnej serii Brothers In Arms.
bigboy177 @ 13.06.2008, 19:18
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Borderlands to tytuł bardzo ciekawie zapowiadającej się strzelanki FPP, tworzonej w studio Gearbox Software - ojców słynnej serii Brothers In Arms.
Projekt do dnia dzisiejszego pozostaje w zasadzie sporą tajemnicą. Deweloperzy póki co przyznali się jedynie, że gra powstaje oraz zdradzili kilka pomniejszych szczegółów. Do takich właśnie detali zaliczyć można dzisiejszą nowinkę, która ma związek z oprawą audio-wizualną Borderlands.
Ekipa z Gearbox Software, na potrzeby gry zakupiła słynny silnik graficzny Unreal Engine 3.0. Narzędzie okazało się jednak mało zaawansowane, a co za tym idzie programiści postanowili wrzucić do niego nowe rozwiązania graficzne i obsługę bibliotek DirectX w wersji 10! Dzięki nim oprawa wizualna stać będzie na niezwykle wysokim poziomie, przekraczającym wszystko co do tej pory zobaczyliśmy. Co ciekawe nie będzie to okupione zbyt wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Borderlands powinien śmigać na najwyższych detalach i w rozdzielczości 1600x1200 na karcie graficznej, będącej odpowiednikiem GF 8800GTX! Czy faktycznie wszystkie płany zostaną zrealizowane, czy może deweloper chce przykuć uwagę graczy przechwałkami technicznymi...? No cóż, o tym przekonamy się dopiero w 2009 roku. Wtedy bowiem tytuł zagości na półkach sklepowych. Platformami docelowymi są komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PS3!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler