Borderlands jednak bez cel-shadingu!

Wczoraj świat obiegła plotka, jakoby Borderlands miał być tytułem wykonanym w technologii cel-shading, jak na przykład nowy Książe Persji.

@ 10.04.2009, 10:37
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360

Borderlands jednak bez cel-shadingu!

Wczoraj świat obiegła plotka, jakoby Borderlands miał być tytułem wykonanym w technologii cel-shading, jak na przykład nowy Książe Persji. Na wielu portalach zagranicznych i rodzimych pojawiły się skrajnie różne opinie na ten temat, toczono zawzięte dyskusje czy taka zmiana przysłuży się produkcji, czy też może zabije zupełnie jej klimat. Zaś dziś można powiedzieć z całą pewnością, iż całe wczorajsze zamieszanie to tylko próżna dyskusja, ponieważ Borderlands wcale nie jest projektowane w takim stylu!

Przedstawiciel Gearbox Software - Randy Pitchford - oficjalnie dementuje wczorajsze doniesienia i uspokaja: w grze nie uświadczymy żadnego cel-shading. Pitchford wyjaśnia, że ta technika została użyta do kreowania artworków, w celu nadania im artystycznego sznytu. Grafika tytułu tworzona jest według klasycznych prawideł branżowych. Samo zamieszanie spowodowało tez przyśpieszenie relacji prasowych, twórcy obiecują puścić nieco farby. A z pewnością jest o czym donosić, gdyż od dłuższego czasu o Borderlands nie było słychać absolutnie nic. Obiecano także duży pokaz gry na nadchodzących targach E3.

Sprawdź także:
Borderlands

Borderlands

Premiera: 26 października 2009
PC, PS3, XBOX 360

Borderlands to pierwszoosobowa strzelanka stworzona przez studio Gearbox Software, znaną między innymi dzięki serii Brothers in Arms. Tym razem deweloperzy postanowili je...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?