Kody do Dragon Age: Początek - Przebudzenie (PC)

Jeśli chcesz skorzystać z kodów dla gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie musisz wykonać kilka czynności. Co ważne, w przypadku edycji jakichkolwiek plików, pamiętaj, aby zrobić ich kopię zapasową, inaczej może być problem, jeśli coś pójdzie nie tak, jak powinno.
Najpierw musisz stworzyć na pulpicie skrót do pliku wykonawczego daorigins.exe. Znajdziesz go w katalogu, w którym zainstalowałeś grę, w podkatalogu bin_ship.
Mając przygotowany skrót, kliknij na nim prawym przyciskiem i wybierz opcję właściwości. Teraz poszukaj pola "Element docelowy", a na końcu, za ścieżką pliku dopisz frazę "-enabledeveloperconsole" (bez cudzysłowów). Będzie to wyglądać mniej więcej w taki sposób:
"C:\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe" -enabledeveloperconsole
W tym kroku, warto zrobić najpierw kopię zapasową pliku keybindings.ini. Dopiero gdy to uczynisz otwórz plik z pomocą notatnika. Jego lokalizacja to najczęściej:
C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Dragon Age\Settings
Znajdź w nim frazę:
OpenConsole_0=Keyboard::Button_GRAVE
I na samym końcu wstaw przycisk, który będzie odpowiadał za odpalanie konsoli podczas rozgrywki. Osobiście proponuję tyldę [~], bo będzie to wygodne. Jeśli też tak uważasz, to zmień wspomnianą linię na taką:
OpenConsole_0=Keyboard::Button_Tilde
Na koniec zapisz zmiany i uruchom grę.
Aktywowanie kodów
Dzięki wprowadzonym wcześniej zmianom, masz dostęp do konsoli. Wystarczy, że w trakcie rozgrywki wciśniesz teraz klawisz tyldy [~], a aktywujesz konsolę. Co ważne, nie będzie ona widniała w formie żadnego okna. Będzie niewidoczna. Frazy musisz starać się wpisywać bezbłędnie, a każdą zatwierdzasz klawiszem [Enter].
Lista dostępnych kodów:
runscript addxp x – zyskujesz "x" punktów doświadczenia;
runscript zz_money x – tym razem zgarniasz "x" monet - kasy nigdy za wiele;
runscript pc_immortal – stajesz się nieśmiertelny i nikt z Tobą nie zawalczy;
runscript zz_addparty x – sojusznik "x" dołącza do Twojej drużyny (wpisz albo imię, albo liczbę od 1 do 11);
runscript zz_addapproval x y – poprawia Twoje stosunki z sojusznikiem "x" (tutaj podajesz jego imię) o "y" punktów (maksymalna wartość to 100);
runscript zz_addparty – jesteś w stanie wziąć dowolną liczbę skrzydłowych;
runscript addtalent x – otrzymujesz dostęp do talentu lub zaklęcia (zamiast "x" wpisz nazwę);
runscript healplayer – zostajesz uleczony z wszystkich dolegliwości;
runscript killallhostiles – wszyscy przeciwnicy w okolicy giną;
runscript chargen – pojawia się ekran pochodzenia;
runscript selectparty – widzisz przed sobą ekran wyboru drużyny;
runscript zz_dropparty – usuwasz całą posiadaną drużynę;
runscript zz_talk_nearest – zaczynasz rozmowę z najbliższą postacią niezależną;
runscript zz_pre_strategy – teleportujesz się do ogniska Duncana, znajdującego się w Ostagarze;
runscript zz_pre_demo2 – przenosisz się do Ostagaru;
runscript ai off – wszyscy przeciwnicy nagle głupieją;
runscript wizard – zmieniasz klasę postaci na maga;
runscript rogue – a może wolisz zostać łotrzykiem;
runscript warrior – finalnie jest także wojownik;
runscript zz_party_addgifts – członkowie drużyny dostają prezenty;
runscript zz_reveal_map – cała mapa świata staje przed Tobą otworem, nie ma żadnych tajemnic;
runscript injury remparty – wszystkie rany członków drużyny znikają;
runscript restore – odzyskujesz manę i wytrzymałość.
Pamiętaj, aby korzystać z wszystkich kodów z rozwagą. Niektóre z nich są w stanie zepsuć tryb kampanii, a to oznacza, że przed ich użyciem warto zapisać stan gry. Wtedy, jeśli coś pójdzie nie tak, będziesz w stanie wczytać zapis i kontynuować normalne rozgrywkę.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler