Gothic II: Noc Kruka (PC)

ObserwujMam (1255)Gram (401)Ukończone (528)Kupię (43)

Kody do Gothic II: Noc Kruka (PC)


CzesiuGM @ 22:44 09.01.2014
Grzegorz "CzesiuGM" Kopeć
Młody ambitny gracz.

Aby włączyć kody trzeba podczas gry wcisnąć "C" i wpisać "marvin" (bez cudzysłowów) następnie wyjść wciskając "C" i wcisnąć F2. Ostatecznie wypada wstukać wybrane kody i, jeśli wszystko pójdzie dobrze, cieszyć się z rezultatów.

UWAGA! Wszystkie kody z podstawowej wersji gry działają również w dodatku!

cheat god - kod na nieśmiertelność;
cheat full - odnawia życie i manę;
insert ch - przywołuje edytor postaci;
insert sh - włącza edytor rozdziałów ;
insert fh - włącza edytor wyglądu postaci;
Insert Itemhoshi - aktywuje postać, która ma wszystkie przedmioty;
kill - zabija podświetloną osobę albo potwora - kod nie działa na postaci, które powiązane są z wątkiem fabularnym gry.
set time #:# - zmiana czasu w grze (zamiast # wstawiamy interesujące nas liczby, np: 13:13);
toggle time - wyświetla aktualną godzinę w grze;
toggle frame - ukazuje ilość klatek na sekundę (FPS);
edit abilities - pojawia się specjalne okienko, w którym można zmodyfikować prawie wszystkie cechy prowadzonej przez gracza postaci;
set throw - zwiększa zasięg przedmiotów, którymi można rzucić (trzeba wpisać liczbę);
edit focus - edycja cech dowolnej postaci niezależnej (trzeba ją zaznaczyć przed wpisaniem kodu);
witness attack - odnawia życie wybranej postaci niezależnej (trzeba ją zaznaczyć przed wpisaniem kodu);
hero export # - zamiast # wpisz dowolną nazwę, aby eksportować aktualną postać do pliku w folderze z grą (Gothic II/Saves);
hero import # - zamiast # wpisz nazwę eksportowanej wcześniejszym kodem postaci, którą chcesz wczytać (Plik z postacią musi być w folderze Gothic II/Saves);
toggle desktop - wyłączenie/włączenie menu ekranowego;
toggle waynet - pokazuje sieci dróg postaci niezależnych;
zfogzone - włącza mgłę ograniczającą widoczność;
set modelfatness - ustawianie grubości kierowanej postaci (trzeba wpisać liczbę);
set fbbox - wyświetla kod podświetlonego przedmiotu lub postaci niezależnej. Następnie można go wpisać z poleceniem "insert";
set clippingfactor # - zamiast # wpisz dowolną liczbę od 1 do 100, aby zmienić zasięg widzenia;
save infofile - w folderze Gothic/System zostaje utworzony plik tekstowy "README_CONSOLE", w którym zostają zapisane wszystkie możliwe komendy do wykorzystania w konsoli poleceń;
ztoggle timedemo - włącza demo w Khorinis.

Po aktywowaniu marvin-mode otwierasz sobie dostęp do nastąpujących ułatwień, aktywowanych poniższymi klawiszami:

F2 - otwiera konsolę;
F3 - zmiana między oknem, a pełnym ekranem;
F4 - aktywuje Image Mode umożliwiający poruszanie kamerą po całej mapie;
F5 - zatrzymuje kamerę;
F6 - włącza kamerę w ruch;
F7 - przemieszcza kamerę do wybranych sekcji;
F8 - regeneruje życie i manę;

HOME - zmiana postaci na najbliższą postać niezależną;
G - informacje o kierowanej postaci;
H - zmniejsza życie twojej postaci;
K - teleportuje postać do przodu (także przez ściany i drzwi);
O - zamienia ciało na wybraną postać niezależną (trzeba namierzyć interesującą nas osobę);
T - informacje o namierzonej postaci niezależnej;
Alt+P - wyświetla koordynaty aktualnej pozycji.



Aby wpisać kolejne kody, trzeba najpierw dodać do nich przedrostek "insert", a potem wpisać kod. Dla przykładu: wpisanie insert ItAm_Addon_Franco da nam amulet Franco.

Kody na amulety i pierścienie:

ItAm_Addon_Franco - Amulet Franco
ItAm_Addon_Health - Amulet uzdrowiciela
ItRi_Addon_Health_01 - Pierścień uzdrowiciela
ItRi_Addon_Health_02 - Pierścień uzdrowiciela
ItAm_Addon_MANA - Amulet kapłana
ItRi_Addon_MANA_01- Pierścień kapłana
ItRi_Addon_MANA_02 - Pierścień kapłana
ItAm_Addon_STR - Amulet wojownika
ItRi_Addon_STR_01 - Pierścień wojownika
ItRi_Addon_STR_02 - Pierścień wojownika

Kody na książki:

ItWr_Addon_BookXP250 - Zebrane doświadczenie +250
ItWr_Addon_BookXP500 - Zebrane doświadczenie +500
ItWr_Addon_BookXP1000 - Zebrane doświadczenie +1000
ItWr_Addon_BookLP2 - Księga wiedzy +2 LP
ItWr_Addon_BookLP3 - Księga wiedzy +3 LP
ItWr_Addon_BookLP5 - Księga wiedzy +5 LP
ItWr_Addon_BookLP8 - Księga wiedzy +8 LP

Kody na pasy:

ItBE_Addon_Leather_01 - Skórzany pas
ItBE_Addon_SLD_01 - Pas najemnika
ItBE_Addon_NOV_01 - Szarfa gotowości
ItBE_Addon_MIL_01 - Pas straży
ItBE_Addon_KDF_01 - Szarfa ognia
ItBE_Addon_MC - Pas pełzacza
ItBe_Addon_STR_5 - Pas siły
ItBe_Addon_STR_10 - Pas mocy
ItBe_Addon_DEX_5 - Pas umiejętności
ItBe_Addon_DEX_10 - Pas zręczności
ItBe_Addon_Prot_EDGE - Pas ochrony
ItBe_Addon_Prot_Point - Pas obrony
ItBe_Addon_Prot_MAGIC - Pas magicznej obrony
ItBe_Addon_Prot_FIRE - Pas ognistego biegacza
ItBe_Addon_Prot_EdgPoi - Pas ochrony
ItBe_Addon_Prot_TOTAL - Pas strażnika

Kody na muszle:

ItMi_Addon_Shell_01 Otwierana muszla
ItMi_Addon_Shell_02 Rogowa muszla

Kody na jedzenie:

ItFo_Addon_Shellflesh - Ostryga
ItFo_Addon_Rum - Biały rum
ItFo_Addon_Grog - Grog prawdziwego marynarza
ItFo_Addon_LousHammer - Młot Lou
ItFo_Addon_SchlafHammer - Podwójny młot Lou
ItFo_Addon_SchnellerHering - Szybki Śledź
ItFo_Addon_Pfeffer_01 - Ziarna czerwonego pieprzu
ItFo_Addon_FireStew - Ognisty gulasz
ItFo_Addon_Meatsoup - Parujący gulasz

Kody na zbroje:

ITAR_PIR_L_Addon - Pirackie ubranie
ITAR_PIR_M_Addon - Piracka zbroja
ITAR_PIR_H_Addon - Ubranie kapitana
ITAR_Thorus_Addon - Zbroja strażnika Kruka
ITAR_Raven_Addon - Zbroja Kruka
ITAR_OreBaron_Addon - Zbroja magnata
ITAR_RANGER_Addon - Zbroja Wodnego Kręgu
ITAR_Fake_RANGER - Zniszczona zbroja
ITAR_KDW_L_Addon - Lekka toga Maga Wody
ITAR_Bloodwyn_Addon - Zbroja Bloodwyna
ITAR_MayaZombie_Addon - Stara zbroja
ITAR_FireArmor_Addon - Magiczna zbroja

Kody na runy:

ITRu_Thunderstorm - Grom
ITRu_Whirlwind - Wir
ITRu_Geyser - Gejzer
ITRu_Waterfist - Wodna pięść
ITRu_Icelance- Lodowa lanca
ITRu_BeliarsRage - Szał Beliara
ITRu_SuckEnergy - Kradzież energii
ITRu_GreenTentacle - Korzenie
ITRu_Swarm Rune - Rój owadów
ITRu_Skull Rune - Krzyk zmarłych
ITRu_SummonZombie - Stworzenie zombie
ITRu_SummonGuardian Rune - Stworzenie Strażnika

Kody na tworzenie run, książki:

ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC1 - Księga runiczna Magów Wody
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC2 - Księga runiczna Magów Wody (2. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC3 - Księga runiczna Magów Wody (3. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC4 - Księga runiczna Magów Wody (4. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC5 - Księga runiczna Magów Wody (5. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC6 - Księga runiczna Magów Wody (6. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC1 - Księga runiczna Magów Ognia
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC2 - Księga runiczna Magów Ognia (2. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC3 - Księga runiczna Magów Ognia (3. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC4 - Księga runiczna Magów Ognia (4. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC5 - Księga runiczna Magów Ognia (5. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC6 - Księga runiczna Magów Ognia (6. krąg)

Kody na klucze:

ITKE_PORTALTEMPELWALKTHROUGH_ADDON - Klucz do drzwi od kamienia teleportacyjnego w świątni
ITKE_Greg_ADDON_MIS - Klucz do chaty Grega
ITKE_Addon_Tavern_01 - Klucz Lou
ITKE_Addon_Esteban_01 - Klucz Estebana
ITKE_ORLAN_TELEPORTSTATION - Klucz Orlana
ITKE_CANYONLIBRARY_HIERARCHY_BOOKS_ADDON - Klucz do biblioteki w kanionie
ITKE_ADDON_BUDDLER_01- Klucz do skrzyni w obozie bandytów
ITKE_ADDON_SKINNER - Klucz Skinnera
ITKE_Addon_Thorus - Klucz Thorusa

Kody na zwoje:

ItSc_Geyser - Gejzer
ItSc_Icelance - Lodowa Lanca
ItSc_Waterfist - Wodna pięść
ItSc_Thunderstorm - Grom
ItSc_Whirlwind - Wir

Notatki:

ITWr_Addon_Hinweis_02 - Wiadomoś z gospody w obozie bandytów
ITWr_Addon_Health_04 - Przepis "Pełnia życia"
ITWr_Addon_Mana_04 Mana - Przepis "Pełnia many"
ITWr_Addon_Hinweis_01 - Wiadomoś z chaty na bagnach
ITWr_Addon_William_01 - Liścik Williama
ITWr_Addon_MCELIXIER_01 - Przepis "Mikstura przemiany dusz"
ITWr_Addon_Pirates_01 - List z kieszeni Angusa
ITWr_Addon_Joint_01 - Przepis na "Zielonego nowicjusza"
ITWr_Addon_Lou_Rezept - Przepis "Młot Lou"
ITWr_Addon_Lou_Rezept2 - Przepis "Podwójny młot Lou"
ITWr_Addon_Piratentod - Przepis "Szybki śledź"
Fakescroll_Addon - Kawałek papieru
ITWr_Addon_AxtAnleitung - Instrukcja zrobienia Bandyckiego topora
ITWr_Addon_SUMMONANCIENTGHOST - Przyzwanie Qurahodrona
ITWr_Map_AddonWorld - Mapa Jarkendaru

Kody na kamienne tablice:

ItWr_StrStonePlate1_Addon - Kamienna tablica siły I
ItWr_StrStonePlate2_Addon - Kamienna tablica siły II
ItWr_StrStonePlate3_Addon - Kamienna tablica siły III
ItWr_DexStonePlate1_Addon - Kamienna tablica zręczności I
ItWr_DexStonePlate2_Addon - Kamienna tablica zręczności II
ItWr_DexStonePlate3_Addon - Kamienna tablica zręczności III
ItWr_HitPointStonePlate1_Addon - Kamienna tablica życia I
ItWr_HitPointStonePlate2_Addon - Kamienna tablica życia II
ItWr_HitPointStonePlate3_Addon - Kamienna tablica życiay III
ItWr_ManaStonePlate1_Addon - Kamienna tablica magii I
ItWr_ManaStonePlate2_Addon - Kamienna tablica magii II
ItWr_ManaStonePlate3_Addon - Kamienna tablica magii III
ItWr_OneHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną I
ItWr_OneHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną II
ItWr_OneHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną III
ItWr_TwoHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną I
ItWr_TwoHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną II
ItWr_TwoHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną III
ItWr_BowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica łuczników I
ItWr_BowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica łuczników II
ItWr_BowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica łuczników III
ItWr_CrsBowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica kuszników I
ItWr_CrsBowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica kuszników II
ItWr_CrsBowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica kuszników III

Kody na mikstury:

ItPo_Addon_Geist_01 - Przemiana dusz (niepoznane działanie składników)
ItPo_Addon_Geist_02 - Przemiana dusz (działa poprawnie)
ItPo_Health_Addon_04 - Pełnia życia
ItPo_Mana_Addon_04 - Pełnia Many

Kody na bronie:

ITMW_1H_ BLESSED _02 - Błogosławione ostrze magiczne
ITMW_STREITKOLBEN - Buława
ITMW_MORGENSTERN - Buława na łańcuchu
ITMW_2H_SPECIAL_02 - Ciężki magiczny miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER4 - Ciężki miecz dwuręczny
ITMW_KRIEGSHAMMER2 - Ciężki młot wojenny
ITMW_2H_ORCAXE_03 - Ciężki orkowy topór
ITMW_SCHWERT2 - Długi miecz
ITMW_SCHWERT4 - Dobry długi miecz
ITMW_SHORTSWORD5 - Dobry krótki miecz
ITMW_SCHWERT1 - Dobry miecz
ITMW_SCHWERT5 - Dobry miecz półtoraręczny
ITMW_2H_SPECIAL_04 - Duże magiczne ostrze na smoki
ITMW_1H_ BLESSED _03 - Gniew Innosa
ITMW_HELLEBARDE - Halabarda
ITMW_INQUISITOR - Inkwizytor
ITMW_2H_ORCSWORD_01 - Jaszczurzy miecz
ITMW_FOL TERAXT - Katowski topór
ITMW_SHORTSWORD2 - Kiepski krótki miecz
ITMW_1H_SLD_SWORD - Kiepski miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD - Kiepski miecz dwuręczny
ITMW_SCHWERT3 - Kiepski miecz półtoraręczny
ITMW_SHORTSWORD3 - Krótki miecz
ITMW_SHORTSWORD1 - Krótki miecz straży
ITMW_1H_MIL_SWORD - Kiepski szeroki miecz
ITMW_1H_SLD_AXE - Kiepski tasak
ITMW_2H_SLD_AXE - Kiepski topór bojowy
ITMW_1H_BLESSED_01 - Kiepskie ostrze magiczne
ITMW_KRUMMSCHWERT - Kordelas
ItMw_Addon_PIR1hSword - Kordelas piracki
ItMW_Addon_Stab01 - Kostur maga
ItMW_Addon_Stab04 - Kostur Ulthara
ITMW_ZWEIHAENDER1 - Lekki miecz dwuręczny
ITMW_2H_ORCAXE_01 - Lekki orkowy topór
ItMW_Addon_Hacker_1h_01 - Maczeta
ItMW_Addon_Stab02 - Magiczna różdżka
ITMW_1H_SPECIAL_02 - Magiczny miecz półtoraręczny
ItMw_Addon_PIR2hAxe - Miażdżydeska
ITMW_1H_VLK_SWORD - Miecz
ItMw_Addon_Betty - Miecz Betty
ITMW_ZWEIHAENDER2 - Miecz dwuręczny
ITMW_2H_PAL_SWORD - Miecz dwuręczny paladyna
ITMW_ELBASTARDO - Miecz El Bastardo
ITMW_MEISTERDEGEN - Miecz mistrzowski
ITMW_1H_PAL_SWORD - Miecz paladyna
ItMw_Addon_PIR2hSword - Miecz pokładowy
ITMW_RUNENSCHWERT - Miecz runiczny
ITMW_KRIEGSHAMMER1 - Młot wojenny
ITMW_1H_SWORD_L_03 - Nóż
ItMW_Addon_Knife01 - Nóż na wilki
ITMW_2H_ORCAXE_04 - Ogromny orkowy topór
ITMW_DOPPELAXT - Ogromny topór
ITMW_2H_ORCSWORD_02 - Orkowy miecz wojenny
ITMW_STEINBRECHER - Oskard
ITMW_STURMBRINGER - Ostrze Burzy
ItMw_Addon_BanditTrader - Pałasz bandytów
ITMW_KRIEGSKEULE - Pałka bojowa
ItMw_RangerStaff_Addon - Pika bojowa Wodnego Kręgu
ITMW_RUBINKLINGE - Rubinowe ostrze
ITWM_1H_COMMON_01 - Samodzielnie wykuty miecz
ItMW_Addon_Keule_2h_01 - Sługa burzy
ItMW_Addon_Keule_1h_01 - Sługa wichru
ITMW_2H_ORCAXE_02 - Średni orkowy topór
ItMW_Addon_Hacker_1h_02 - Stara maczeta
ItMW_Addon_Hacker_2h_02 - Stara wielka maczeta
ItMW_Addon_Stab05 - Tajfun
ITMW_DOPPELAXT - Topór obosieczny
ItMw_Addon_PIR1hAxe - Topór pokładowy
ITMW_SCHLACHTAXT - Topór wojenny
ItMW_Addon_Hacker_2h_01 - Wielka maczeta
ITMW_BARTAXT - Wielki topór
ITMW_SHORTSWORD4 - Wilczy kieł
ItMW_Addon_Stab03 - Wodny kostur
ITMW_2H_SWORD_M_01 - Zardzewiały miecz dwuręczny
ItMw_FrancisDagger_Mis - Złoty sztylet

Inne kody:

ItMi_GoldNugget_Addon - Bryłka złota
ItMi_Addon_WhitePearl - Biała Perła
ItMi_Addon_Joint_01 - Zielony nowicjusz
ItMi_BaltramPaket - Dostawa Baltrama
ItMi_Packet_Baltram4Skip_Addon - Paczka dla Skipa
ItMi_BromorsGeld_Addon - Złota misa Bromora
ItSe_ADDON_CavalornsBeutel - Skórzana torba Cavalorna
ItMi_Skull - Czaszka
ItMi_IECello - Wiolonczela
ItMi_IECelloBow - Smyczek wiolonczeli
ItMi_IEDrum - Bęben
ItMi_IEDrumScheit - Trąba
ItMi_IEDrumStick - Pałeczka
ItMi_IEDudelBlau - Niebieskie dudy
ItMi_IEDudelGelb - Żółte dudy
ItMi_IEHarfe - Harfa
ItMi_IELaute - Lutnia
ItMi_Addon_Lennar_Paket - Brzęcząca paczka z wytrychami
ItMi_Zeitspalt_Addon - Czarna ruda

Lista nowych rzeczy, które można przywołać (aby to zrobić, należy wpisać "insert ITMI_NUGGET" bez cudzysłowów.).


aigoto nazwa - zamiast słowa nazwa wpisz dowolną lokację z poniższej listy, by kontrolowany przez Ciebie bohater, samodzielnie tam pobiegł.

goto waypoint nazwa - Zamiast słowa nazwa wpisz dowolną lokację z poniższej listy, a natychmiast tam się teleportujesz.

Górnicza Dolina

dt - Wieża Demonów (Stara wieża Xardasa);
firedragon - Ognisty Smok;
icedragon - Lodowy Smok;
newmine - Kopalnia grupy Fajetha;
oc_count_01 - Engor;
oc_ebr_hall_center - Sala tronowa w zamku;
oc_mage_center - Pentagram w zamku;
oc_mage_lab_alchemy - Laboratorium alchemiczne w zamku;
ow_hoshpak_01 - Ork Hosh-Pak;
ow_spawn_bruder - Miejsce spotkania z Łowcami Smoków;
ow_stand_jergan - Jergan;
rockdragon - Kamienny Smok;
swampdragon - Bagienny Smok;
start - Droga przy starej kopalni;
vorposten - Jaskinia z Łowcami Smoków.

Wyspa Irdorath

di_archol - Pan Cienia - Archol;
di_orkoberst - Sala z orkami;
di_schwarzmagier - Czarny mag;
firedragon - Ognisty smok;
ship - Statek paladynów;
undeaddragon - Smok-ożywieniec.

Wyspa Khorinis

altar - Kościół w Klasztorze;
bigcross - Skrzyżowanie na majątku ziemskim;
bigfarm - Farma Onara;
bigmill - Wiatrak na południu Farmy Onara;
city1 - Południowa brama (Khorinis);
city2 - Wschodnia brama (Khorinis);
crypt - Krypta przy Farmie Onara;
farm1 - Farma Lobarta;
farm2 - Farma Akila;
farm3 - Farma Bengara;
farm4 - Farma Sekoba;
forest - Północny las;
fp_magicgolem - Magiczny golem;
hafen - Dzielnica portowa (Khorinis);
kaserne - Koszary (Khorinis);
kloster - Klasztor;
lester - Obozowisko Lestera w dolinie obok wieży Xardasa;
levelchange - Przed wejściem do przełęczy Górniczej Doliny;
lighthause - Latarnia morska;
magecave - Jaskinia z runą w zadaniu "Próba Ognia" (Obok wodospadu);
markt - Targowisko (Khorinis);
nw_city_hagen - Ratusz w Górnym Mieście (Khorinis);
nw_littlestonehendge - Kamienny krąg przy farmie Lobarta;
nw_pal_secretchamber - Ukryte komnaty w Klasztorze;
nw_pass_gate_02 - Za wejściem do przełęczy Górniczej Doliny;
nw_waitfor_ship_01 - Przed statkiem paladynów (Khorinis);
ritual - Słoneczny krąg;
sagitta - Jaskinia Sagitty;
sheep - Przy owcach Pepe niedaleko farmy Onara;
ship - Statek paladynów (Khorinis);
start - Początek gry (Wieża Xardasa);
stones - Kamienny krąg;
taverne - Tawerna;
troll - Legowisko Czarnego Trolla;
wolf - Majątek ziemski (Północna strona);
xardas - Przed wieżą Xardasa.

Screeny z Gothic II: Noc Kruka (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmajkolo   @   18:49, 16.01.2011
nie wiem co się dzieje u mnie kody nie chcą działać. pomocy
0 kudosRobinho106   @   20:33, 16.01.2011
po co ci kody Do Gothic ???
0 kudoskafel123full   @   13:02, 30.06.2011
nie chcą chodzić bo nie mają nóg- to zemsta beziego za próbę cheatowania xD
0 kudosbat2008kam   @   13:26, 30.06.2011
Cytat: Robinho106
po co ci kody Do Gothic ???

A po jaką cholerę zadajesz takie pytanie? Chłopak ma problem i chce skorzystać z pomocy lub chce nagrać machinimę lub jeszcze co innego. Zamiast pytać, lepiej spróbuj pomóc.
0 kudosFox46   @   16:12, 30.06.2011
Cytat: bat2008kam
Cytat: Robinho106
po co ci kody Do Gothic ???

A po jaką cholerę zadajesz takie pytanie? Chłopak ma problem i chce skorzystać z pomocy lub chce nagrać machinimę lub jeszcze co innego. Zamiast pytać, lepiej spróbuj pomóc.


KODy SĄ dla .... wiesz kogo, jak dla mnie takie coś powinno zniknąć z MG tak samo Trainery. Prawdziwy gracz da sobie rade ze wszystkim , kody psują frajdę gry i tyle.
0 kudosbat2008kam   @   17:06, 30.06.2011
Dużo osób lubi grać z kodami i jakoś im wcale to rozgrywki nie psuje. Jak nie macie więcej nic ciekawego do dodania w tym temacie, to żegnam... Chłopak chce pomocy, a Wy wyskakujecie mu z tekstem ,,prawdziwy gracz nie potrzebuje''. Na tym polega forum?

Z MG to nie zniknie, a wręcz przeciwnie - dzięki mi, MicMusowi i wielu innym będzie tego przybywać. Przecież korzystanie z nich to nie jest obowiązek, a przywilej...
0 kudosFox46   @   18:40, 30.06.2011
Niby tak ale kody odchodzą do lamusa wygryzły je Trainery jeden guzik i pyk jesteśmy np: Immortals Dumny
Dodaj Odpowiedź