o co tutaj chodzi ?

Offline
ADRIEL //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
witam. problemik mój to zakładanie przedmiotów ... a mianowicie : np. jest tarcza, która ma np wymagania siła :20 .... bazowej siły mam 10, ale mam na sobie przedmioty, które mi ją podnoszą do np. 25 ( wtedy jest na niebiesko ta liczba ), ale nadal nie mogę przedmiotu .. znaczy tarczy założyć bo mi krzyczy że ma za mało siły ...... O CO CHODZI ?

please o odp.



Offline
ADRIEL //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: kowalcook
musisz posiadać odpowiednią liczbę podstawowych umiejętności, przedmioty które podnoszą umiejętność nie są sumowane do liczby podstawowej umiejętności branej pod uwagę dla wymogów silniejszych przedmiotów.


tzn. ? bo nie rozumiem .... mam 25 siły bo np. włożyłem sobie +x do atrybutów . i co ... nadal na przedmiocie, który wymaga 20 siły .. parametr siły jest na czerwono i nie mogę go założyć ..... a skoro tak to po co jest +x do atrybutów skoro nie są potrzebne ? nie kumam ... według mnie to błąd gry .... bo niby jak mam podnieść bazowe 10 siły ? ... w tabeli zdolności nie mam możliwości dodania pkt czy to w siłę czy inte czy inne. Pozatym nie wydaje mi się żebym nie mógł założyć przedmiotu z 10 levelu, jak mam 19 lev ..... jak niby mam grać dalej jak nie mogę założyć przedmiotów, które w wymaganiach mają więcej niż 10 siły ? Poirytowany ... hehe i tak długo wytrzymałem nerwowo ... mam 19 lev a przedmioty na sobie pożal się boże .....

Offline
TobiAlex //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 108 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Oczywiście, że jest to bug gry i to bardzo rażący! Już o tym wspomniałem w innym wątku! Jest to o tyle absurdalna rzecz, że pod koniec gry niektóre przedmioty wymagają takiej siły, która bez pomocy przedmiotów jest niemożliwa do osiągnięcia!

Offline
urden //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 6 / 10) lvl 1 ]0 kudos
A ja mam inną "ciekawostkę". Mianowicie niektóre bronie do walki bezpośredniej (topory, miecze itp.) dodają ileś tam punktów do ataku, nie prędkości ataku (co jest ok), a przecież to chyba jest bez sensu bo to powinno być dodawane do broni długodystansowych tzn. kusz i łuków, prawda? jak mam wykorzystać te bonusy walcząc np. mieczem? No chyba, że atrybut ZWINNOść (atak) jest używany w walce wręcz hahaha. Co wy na to?

Offline
kowalcook //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Tambylec ]0 kudos
Cytat: TobiAlex
Oczywiście, że jest to bug gry i to bardzo rażący! Już o tym wspomniałem w innym wątku! Jest to o tyle absurdalna rzecz, że pod koniec gry niektóre przedmioty wymagają takiej siły, która bez pomocy przedmiotów jest niemożliwa do osiągnięcia!



nie wiem może dla ciebie jest to bug w grze, dla mnie jest to całkiem logiczne.



ja mam aktualnie 31 level jestem tuż przed elficką świątynią przed ostatnimi zmaganiami i siłę podstawową mam na poziomie 33

do tej pory najsilniejszy przedmiot jaki znalazłem wymagał siły na poziomie 35 wiec przy następnym levelu już mógłbym go urzyć więc nie rozumiem w czym masz problem przecież przy każdym poziomie masz możliwość zdobycia dodatkowo 3pkt podstawowej siły (o ile wykorzystał byś cały przydział na siłę)




odpowiadając na wcześniejsze pytanie to po cą są dodatkowo xxx punktów z przedmiotów, wg mnie po to aby poprawić twoje zdolności walki (możliwość używania lepszych przedmiotów jest wg mnie osobną kwestią, ale to tylko moje zdanie. Każdy z was ma swoje. )


tak samo czytałem że jest bug w save, uwazam ze to nie jest bug tylko kiepskie rozwiązanie zastosowane przez twórców. skoro save działa tylko od kamienia runicznego więc nie rozumiem po co jest opcja save osobna skoro po wyjściu z gry i tak zapisuje się (save zapisuje wszystkie zadania jakie już zrobiłeś a to że po powrocie masz na nowo potwory to jest zupełnie inną kwestią i tego raczej bym do buga nie zaliczał),



nooo chyba ze twórcy uznali że osobny save jest po to aby co jakiś czas zapisać obecny postęp w grze jakby się miała zawiesić lub wywalić do windy (co niestety tu zdarzyło mi się kilkukrotnie Uśmiech ) i to bezsprzecznie należy uznać za bug w grze i to cholernie irytujący !

Offline
TobiAlex //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 108 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Otóż zdarzały się przedmioty, które wymagały siły 100 i 120! Może to kolejny bug? W każdym bądź razie jest to kompletnie nielogiczne! To jedyny action rpg w którym ten sposób "jest nowy". A jestem pewien, że jest to bug.

Co do Save. Właśnie to jest logiczne. Otóż odradzamy się zawsze przy ostatnim kamieniu runicznym. A co robi Save? Zapisuje m.in. odkrytą przez nas mapę (tu też jest nie raz jest bug). Więc co za różnica między Save a Save / Exit? To proste. Gramy sobie 2-3 godzinki. W tym czasie odkryjemy z 4 kamienie runiczne. Logiczne jest zrobienie Save (nie Save / Exit) przy każdym odkrytym kamieniu runicznym (ot taki nawyk z Titan Quest). Jakoś mi się nie uśmiecha przechodzić kawał gry bez mapy w momencie, gdy odkryjemy 3 kamień runiczny, nie zrobiliśmy Save a gra się po chwili wysypie.

Co by nie mówić gra co raz bardziej podziela sytuację Loki. Producent (nie mylić z Techlandem, bo to jest tylko wydawca) nie robi kompletnie nic, żadnych hot fix'ów a o patach już nie wspominając.

PS.
W cenie Legend można dostać Two Worlds, który jest o wiele, wiele bardziej miodny niż Legend.

Offline
urden //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 6 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Coś nikt nie kwapi się z odpowiedzią Smutny na mojego posta wyżej...
Sorki, ale chciałbym to rozstrzygnąć: czy mając np. jakiś miecz/maczugę/topór ORAZ tarczę z bonusem np.+20 do ataku, dodaje nam to do ZWINNOŚCI(ATAKU) co byłoby bezsensem (bo to walka wręcz), czy OBRAŻEŃ (SIŁA). Bo przecież nie można jednocześnie walczyć łukiem/ kuszą trzymając tarczę.
I pytanie wynikające z powyższego: czy jest sens inwestowania w atrybut Zwinność(Atak) nie walcząć bronią długodystansową - łukami i kuszami. Chyba, że jest on potrzebny do zadawania obrażeń magicznych hmmm... co się wydaje również bez sensu.

Offline
TobiAlex //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 108 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: TechlandSupport
Witam

Tak jest sens.
Atrybut zwinność zwiększa szanse trafienie przeciwnika bronią ręczną.

Pozdrawiam.


Następnym razem proponowałbym sprawdzić datę posta!

- Proszę o trochę więcej kultury i nie pisanie jeśli nie ma się nic do powiedzenia w danym temacie.
TechlandSupport

Liczba czytelników: 475815, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53785 wątków oraz napisali 675830 postów.