Strona główna » Gry MMORPG » Podgląd tematu

The Elder Scrolls Online (PC)

ObserwujMam (10)Gram (5)Ukończone (1)Kupię (7)

The Elder Scrolls Online - beta test PvE PC - komentarze

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Kuba Rozpruwacz (exp. 5698 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Materdea
Dziwne jest to, że zdecydowali się na MMO

Dlaczego dziwne? Przecież wizja RPG Bethesdy idealnie się do tego nadaje. W mojej opinii ich poprzednie gry ze względu na nikłą treść i mizernej jakości wykreowane questy czy postaci niezależne nie mają się czym chwalić jeśli chodzi o singla. Ale do multi ten, trzeba przyznać budzący respekt swoim rozmiarem świat i różnorakie "znajdźki" w nim występujące, nadaje się idealnie. Taki symulator turysty i przerost formy nad treścią świetnie się sprawdzi w trybie wieloosobowym. W końcu, moim zdaniem, zaczynają iść właściwą dla nich drogą. I piszę to bez żadnej ironii.

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Szczerze? Pograłem w beta i to już nie jest to co Skyrim. Otwarte przestrzenie już nie są tak otwarte, tylko ograniczone wysokimi ścianami, skałami. Świat jest ubogi graficznie w porównaniu ze Skyrim, nie ma zmienności pogody, dnia i nocy, zadania jakieś takie... strasznie trywialne (pomóż mi odszukać mojego psa / męża / zwierzę - do wyboru - przy czym znajdują się oni nie dalej jak 30 sekund drogi od nas). Gra wygląda jak poprzednik Skyrim z przed kilku lat. Zbrakło mi tego wspaniałego klimatu.

Może to dlatego, że nie jestem miłośnikiem MMO, ale gra jawi mi się jak jedna wielka sieczka, gdzie jak okiem sięgnął ktoś tłucze kogoś. A gdzie to odkrywanie jaskiń, eksplorowanie lasów? O ile Skyrim był dla mnie na 9,5, to TES Online na góra 7,5. I nie wiem czy się graficznie jeszcze coś poprawi, bo czasu do premiery mało, bo mają do naprawienia trochę bugów. Mi się gra wykładała kilka razy, w mniej lub bardziej imponujący sposób.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Kuba Rozpruwacz (exp. 5698 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Bo to nie Skyrim Online, tylko TES Online;) Ale, z tego co piszesz, jeśli nie ma dwa miesiące przed premierą cyklu dnia i nocy, tudzież zmiany warunków atmosferycznych, to podejrzewam, że jeszcze kupa pracy przed nimi i nie wierzę, że wyrobią się w terminie. Ewentualnie wypuszczą babola takiego, jakim była wiadoma strzelanka.

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Możliwe, że nie wszystkie efekty (np. efekt dnia i nocy) zostały włączone, tak by zaskoczyć czymś graczy. Jest sporo denerwujących błędów, np. dokonując zakupów często zawiesza się interface i nie można wyjść z okna zakupów. Oczywiście miałem okazję zagrać jedynie w niewielki ułamek tego co będzie w pełnej wersji, mimo to, te lokalizacje które są dostępne do mapy z wytyczonymi korytarzami, drogami ograniczone skałami. Do tego nie ma takiej dalekiej perspektywy jak w Skyrimie, gdzie mogliśmy podziwiać krajobraz gór, dolin, rzek i jezior.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Kuba Rozpruwacz (exp. 5698 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Możliwe, że tak, niemniej aż taka ilość bugów jaką odczuł shuwar na dwa miesiące przed premierą jest trochę niepokojąca. Mimo wszystko życzę twórcom powodzenia, bo raczej "eksperyment", w który angażuje się Cleese i McDowell nie może nie wypalić.

Liczba czytelników: 464512, z czego dziś dołączyło: 12.
Czytelnicy założyli 47476 wątków oraz napisali 644037 postów.