Strona główna » Gry MMORPG » Podgląd tematu
Free2Play - World of Tanks - komentarze



Offline
PyRsHaL //grupa Growi Bohaterowie » [ Komandor Shepard (exp. 453 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Gra prezentuje na prawdę dobry poziom... Poświęciłem tej gierce sporo czasu i wcale nie żałuję, dość ciężko się zarabia na lepszy sprzęcik, ale to już swoją drogą Uśmiech Obecnie nie gram, ale jest to spowodowane tylko i wyłącznie tym, że nie mam szczęścia do losowania bitew / drużyn Smutny Sami niedzielni czołgiści...

Offline
Giordano //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 5500 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Mnie zniechęciło kilka rzeczy, mój cholerny pech (na 10 bitew średnio wygrywałem jedną-dwie i to ze słabym wynikiem a najlepiej szły te, które przegrywaliśmy z kretesem) oraz w związku z tym dość długa mordęga po expa. Nawet patch dodający fizykę tego nie uratował na długo Poirytowany

Offline
Ktobadz //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Chev Chelios (exp. 202 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Niestety gram (z dużymi przerwami) w wota już od około 1,5 roku więc nie jestem w stanie przejść koło tego materiału bez komentarza. Jeżeli masz problem z przyjmowaniem krytyki to proszę nie czytaj mojego postu.

1. Nie ma chińskiej nacji? Od ponad roku jest 1 czołg premium.
2. Czołgi są gł. z II wonjy, ale jest całe mnóstwo które były produkowane już po zakończeniu wojny, lub przed (np. te początkowe jak „loltraktor”).
3. Czy wszystkie części czołgów z gry były dostępne w realu? Wystarczy popatrzeć np. na zmianę najlepszej wieżyczki i działa z czołgu pzIV. Ja szczerze wątpię, ale nie będę jakoś szczególnie bronił swojej pozycji bo nie chce mi się szukać danych. Pamiętajcie jednak, że to jest gra. Ona ma być fajna i twórcy wielokrotnie powtarzali, że dla balansu naginają np. grubość pancerzy, czy penetracje i zasięg dział.
4. Nikt normalny nie wymaga od recenzentów, żeby byli pro w każdej grze którą recenzowali, ale mógłbyś wiedzieć przynajmniej tyle, że można się chować też za wzniesieniami których na tej mapie jest mnóstwo i najeżdżać na te wzniesienia bokiem (żeby móc strzelać)
5. Bardzo liczyłem na jakieś informacje o nowym dobieraniu teamów. Teraz nie można (podobno) walczyć VII tierem z X jak kiedyś

Offline
afgan92 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Hitman Code 47 (exp. 168 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: Ktobadz

1. Nie ma chińskiej nacji? Od ponad roku jest 1 czołg premium.


Jeden czołg premium nie nazwał bym całą Chińską nacją. To raczej dodatek, a z Twojej strony lekki czepianie się Szczęśliwy

Cytat: Ktobadz

2. Czołgi są gł. z II wojny, ale jest całe mnóstwo które były produkowane już po zakończeniu wojny, lub przed (np. te początkowe jak „loltraktor”).


Przecież nie powiedziałem, że nie ma czołgów spoza drugiej wojny światowej. Ogólnie cała gra kręci się przecież wokół tych czasów.

Cytat: Ktobadz

3. Czy wszystkie części czołgów z gry były dostępne w realu? Wystarczy popatrzeć np. na zmianę najlepszej wieżyczki i działa z czołgu pzIV. Ja szczerze wątpię, ale nie będę jakoś szczególnie bronił swojej pozycji bo nie chce mi się szukać danych. Pamiętajcie jednak, że to jest gra. Ona ma być fajna i twórcy wielokrotnie powtarzali, że dla balansu naginają np. grubość pancerzy, czy penetracje i zasięg dział.


Z częściami do czołgów się zgadzam. Niestety nie jestem jakimś strasznym znawcą konstrukcji czołgów z tamtego okresu, więc bardzo możliwe, że niektóre części to tylko wymysł deweloperów. Jednak "podstawowe" modele czołgów są w pełni realne i nie ma tam nic wymyślonego. (Chyba że coś się zmieniło, bo Wargaming.net lubi wypuszczać łatki dość szybko Szczęśliwy)

Cytat: Ktobadz

4. Nikt normalny nie wymaga od recenzentów, żeby byli pro w każdej grze którą recenzowali, ale mógłbyś wiedzieć przynajmniej tyle, że można się chować też za wzniesieniami których na tej mapie jest mnóstwo i najeżdżać na te wzniesienia bokiem (żeby móc strzelać)


W materiale zazwyczaj staram się skupić na tym co mam Wam przekazać (choć nie zawsze mi to wychodzi Uśmiech ), dlatego to, co się dzieje na ekranie nie rzadko wygląda tragicznie bo bardziej zastanawiam się nad sensem wypowiedzi. Niestety sama rozgrywka na tym mocno obrywa bo skupia tylko 20% mojej uwagi. Szczęśliwy Inną sprawą jest fakt, że tam mapka na 100 trafia mi się tylko raz. :]

Cytat: Ktobadz

5. Bardzo liczyłem na jakieś informacje o nowym dobieraniu teamów. Teraz nie można (podobno) walczyć VII tierem z X jak kiedyś


O tym najprawdopodobniej mówiłem w filmiku, ale jeżeli nie to sorry. W teorii jest, tak że zbierane w team są sąsiadujące ze sobą tiery, czyli np. na mapie mogą walczyć ze sobą II,III oraz IV. Z tym że spotkałem się też z większym rozrzutem od I do IV.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.