Moja gra

Offline
MrNobody //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Tytuł: Vessel
Gatunek: Platformer logiczno - zręcznościowy

Screeny:


Obrazek




Obrazek




Obrazek





Trailer: Youtube
Pobierz: https://drive(...)I9c/view

Gracz budzi się w nieznanym miejscu i nie wie jak ma na imię… no dobra, swoje imię zna, ale miejsce mu jest obce. Główny bohater przyjmuje, że otaczający go świat to twór jego wyobraźni, ale czy na pewno tak jest? Naszym zadaniem jest wydostanie się z tego dziwacznego miejsca przy okazji zadając sobie pytania w stylu: “co się tu odwala?”. Jeśli lubisz gry zarówno zręcznościowe jak i logiczne to na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Pełna wersja gry docelowo ma być darmowa, a projekt powstaje w ramach nauki programowania. Jeśli natrafisz na jakieś błędy, bądź masz jakieś sugestie, chcesz przekazać swoją opinię, to zachęcam do komentowania tutaj. Komentarze także możesz słać na ksioncdesign_(at)_gmail.com

Miłej zabawy



Offline
Kotecek_PL //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 391 / 400) lvl 7 ]0 kudos
link do pobierania jest zdechnięty, gdy w niego kliknę zamiast przenieść do ggogle drive przenosi mnie na stronę z informacją

Bardzo nam przykro, ale z jakiegoś powodu nie możemy znaleźć poszukiwanej przez Ciebie treści. Strona, której szukasz została najprawdopodobniej usunięta. Skorzystaj w związku z tym z wyszukiwarki, dostępnej powyżej, a być może znajdziesz coś równie interesujące. Zerknij też na stronę główną portalu MiastoGier.pl.

Offline
MrNobody //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Kotecek_PL
link do pobierania jest zdechnięty, gdy w niego kliknę zamiast przenieść do ggogle drive przenosi mnie na stronę z informacją

Bardzo nam przykro, ale z jakiegoś powodu nie możemy znaleźć poszukiwanej przez Ciebie treści. Strona, której szukasz została najprawdopodobniej usunięta. Skorzystaj w związku z tym z wyszukiwarki, dostępnej powyżej, a być może znajdziesz coś równie interesujące. Zerknij też na stronę główną portalu MiastoGier.pl.


Sprawdź teraz, powinno już działać normalnie.

Offline
Kotecek_PL //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 391 / 400) lvl 7 ]0 kudos
synchronizacja czy coś żeby nie było więcej jak 144 FPS bo rtx 3090 ciśnie ponad 10.500 klatek w 3840x2160 na sekundę aż cewki piszczą Cool
na samym początku ja bym ograniczył wulgaryzmy jedynie do pierwszej chmurki z dialogiem , bo to lekko przesadzone, dalej lepiej napisać że jestem zdezorientowany, nie ogarniam co się dzieje, albo coś takiego
kule mogą ranić przeciwnika który nie mieści się w polu widzenia, nie powinny mieć zasięgu poza nazwijmy to obserwowalną część świata .
Animacja dźwigni mogła by się składać z 2 elementów, jak coś idzie w górę to ciągnie w lewo a jak w drugą stronę to w prawo, ta uwaga taka moje widzimisię Uśmiech
gdy się spada z mapy brakuje dźwięku rozszarpywanego ciała albo coś w ten deseń Uśmiech
po zdezintegrowanych wrogach mógłby zostawać jakiś popiół albo kupka flaczków Dumny

Offline
MrNobody //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Kotecek_PL
synchronizacja czy coś żeby nie było więcej jak 144 FPS bo rtx 3090 ciśnie ponad 10.500 klatek w 3840x2160 na sekundę aż cewki piszczą Cool
na samym początku ja bym ograniczył wulgaryzmy jedynie do pierwszej chmurki z dialogiem , bo to lekko przesadzone, dalej lepiej napisać że jestem zdezorientowany, nie ogarniam co się dzieje, albo coś takiego
kule mogą ranić przeciwnika który nie mieści się w polu widzenia, nie powinny mieć zasięgu poza nazwijmy to obserwowalną część świata .
Animacja dźwigni mogła by się składać z 2 elementów, jak coś idzie w górę to ciągnie w lewo a jak w drugą stronę to w prawo, ta uwaga taka moje widzimisię Uśmiech
gdy się spada z mapy brakuje dźwięku rozszarpywanego ciała albo coś w ten deseń Uśmiech
po zdezintegrowanych wrogach mógłby zostawać jakiś popiół albo kupka flaczków Dumny


Dzięki za komentarz, każda opinia pomocna. Co do klatek, to gra ma capa na 60 fps, więcej nie renderuje. To co pojawia się na liczniku to potencjalne klatki, które byłby renderowane gdyby nie narzucone ograniczenie. Sam mam monitor 60 hz więc ciężko mi się odnieść, do tej pory nikt mi nie zgłaszał problemów z fpsami i wyświetlaniem.

Offline
MrNobody //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Kotecek_PL
jak w ustawieniach monitora zmienię na 120 HZ lub na 90 HZ to jest git z klatkami, na 144 hz gpu na 99 % i daje nawet 20 tysi XD

config 2x RTX 3090 + I9 9700X.


Możliwe, że to są problemy silnika z którego korzystam, coś mi się obiło o uszy, że na oficjalnym forum ludzie narzekali na problemy z 144hz. Wybadam sprawę, może da się coś zdziałać.

Offline
Kotecek_PL //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 391 / 400) lvl 7 ]0 kudos
następna uwaga, ciemne postacie nie powinny mieć możliwości stanąć w dokładnie jednym miejscu ( tam w misji gdzie jest 3 przeciwników a postać mówi że nie da rady w bezpośrednim starciu i że lepiej ominąć ) wrogowie stają tak blisko siebie lub w tym samym miejscu a ich wystrzał jest w tym samym momencie co sprawia że nawet jakby ich było z 50 to nie stanowią zagrożenia . Oddawane przez nich salwy powinny następować w krótkich odstępach czasowych od siebie jeśli stoją w takim tłumie Uśmiech

Offline
MrNobody //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Kotecek_PL
następna uwaga, ciemne postacie nie powinny mieć możliwości stanąć w dokładnie jednym miejscu ( tam w misji gdzie jest 3 przeciwników a postać mówi że nie da rady w bezpośrednim starciu i że lepiej ominąć ) wrogowie stają tak blisko siebie lub w tym samym miejscu a ich wystrzał jest w tym samym momencie co sprawia że nawet jakby ich było z 50 to nie stanowią zagrożenia . Oddawane przez nich salwy powinny następować w krótkich odstępach czasowych od siebie jeśli stoją w takim tłumie Uśmiech


Dobra uwaga, postaram się to poprawić.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675759 postów.