Ja również głosuję na
Patrician III - wymagająca, rozbudowana ekonomia, duża ilość towarów w produkcji i handlu, działające zgodnie z prawdziwą ekonomią prawo podaży i popytu.
Irytujące jest tylko to, że nie można produkcji sprzedać za sensowną cenę we własnym mieście...
W
Port Royal II tego błędu nie ma - produkcja jest opłacalna również w miejscu jest wytworzenia, oczywiście zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, oraz znowu prawem popytu i podaży, czyli jak jest więcej towaru, to cena spada.
W obu powyższych grach całkiem niepotrzebnie wmieszano piratów, których nie można całkowicie wyłączyć!
Bardzo przeszkadzają w prowadzeniu interesów...
a chociaż w rzeczywistości tak było, to po co to mnie teraz???
O wiele lepiej jest w starej
Twierdzy , gdzie kampania wojenna i ekonomiczna są rozdzielone.
Capitalizm II byłby niezły ekonomicznie, ale jest zbyt trudny i jednocześnie nudnawy.
W grach z serii
Anno ekonomia jest dość prosta, ilość towarów ograniczona - nie umywa się do Patrician.
Acha, a co powiecie o
Tropico ? Czy to gra ekonomiczna, czy nie? Zabawna jest z momentami z pewnością... "El Presidente, lud cię uwielbia!"