Strona główna » Bijatyki » Podgląd tematu
Recenzja Street Fighter IV: A New Beginning PC - komentarze



Offline
kilo79 //grupa Stara Gwardia » [ Hamster:Blood Money (exp. 3918 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Drogi panie autorze recenzji, chcę zauważyć że wytykasz wiele dość bezsensownych błędów, które jedynie ty uważasz za błędy. Jeżeli nie grywasz w gry typu Tekken, Street Fighter, Marvel vs Capcom itp. to nie rozumiem jak możesz mówić o tej odsłonie Street Fightera jako o przeciętnej i nudzącej.
Grafika jest świetna, to oczywiste, jednak to iż wytykasz błąd w tym, że mechanika gry jest przestarzała jest paranoją. To jest jedna z wielkich zalet tej gry. Dla koneserów jest bardzo ważne to, że nie trzeba się przyzwyczajać do ogromnej liczby nowości typu teren 3D jak w np. Virtua Fighter 4. Osobiście jestem ogromnie wdzięczny Capcomowi, że pozostawili właśnie takie ustawienia w grze.
Następnie wytykasz - w małej liczbie kombinacji. Dla przeciętniaka, który tylko weźmie pada do ręki i już chce wymiatać może i jest to minusem, ale dla osoby która będzie chciała spędzić z grą więcej czasu jest to ogromny plus, bo gra oferuje ogromny zasięg możliwości łączenia zwykłych ataków typu 'poke' czyli pięści lub kopnięć z atakami specjalnymi co w połączeniu odbiera przeciwnikowi dużą ilość HP i jest nie lada wyzwaniem.
Kolejny minus to złe zbalansowanie postaci, a ja mówię ci, że postacie są bardzo przyzwoicie choć nie perfekcyjnie zbalansowane. Gdy jeden bohater jest podatny na ataki i otrzymuje duże obrażenia to zwykle ma bardzo dużą siłę np. Akuma czy Seth których combo mogą odebrać ogromne ilości energii. Gdy jeden bohater ma ogromną siłę fizyczną, ciężko graczowi jest połączyć jego specjalne ataki np. Zangief którego ataki są silne ale potrzebują niesamowitej kontroli nad postacią. Jeżeli bohater jest szybszy i bardziej zwinny od innych to jego ataki są słabsze choć dość łatwo jest je połączyć np. Cammy czy El Fuerte, których dobrze opanowane combo są bardzo groźną bronią. Proszę więc o nie wyciąganie takich dość bezsensownych wniosków na temat tej gry.
To że nudzi i frustruje to jedynie udowadnia że gracz nie ma cierpliwości ani chęci opanowania gry w choćby znacznym stopniu.
Chcę też zauważyć, że tryby gry, Trial, Survival, Time Attack i Arcade Mode mogą dostarczyć takiej samej frajdy zależnie od spojrzenia na nie. Trial pomoże ci rozwinąć umiejętność łączenia ataków i podbuduje twoją determinację do użycia lub opanowania nowego combo, Survival pomoże ci w obronie i skutecznym kontrowaniu przeciwnika, a Time Attack pomoże w skutecznym pobiciu przeciwnika w krótkim czasie z użyciem dobrej jakości opanowanych combo. Arcade Mode to już inna kwestia.
Gra jest owszem w większej części dla oldschoolowców ale nie życzę sobie wytykania w niej minusów których nie ma.
Jedynym słusznym minusem w mniemaniu wielu może być tylko i wyłącznie to że jest jedynie dla koneserów tego typu gier.

Dziękuję i proszę redakcję na rzucenie okiem na tę recenzję, bo dla mnie jest dymem w oczy i bardzo mi przykro, że gra jest tak oceniona publicznie.

PS: Qbeer i inni, te ciosy "nie do wykonania" są jak najbardziej możliwe do wykonania i radzę wam ewentualnie posiedzieć nad grą 2-3 miesiące i zrozumiecie o co w grze chodzi :]

Liczba czytelników: 475790, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53746 wątków oraz napisali 675662 postów.