Strona główna » Encyklopedie gier » Podgląd tematu
[ENCYKLOPEDIA] Command & Conquer: Red Alert II

Offline
Tafit //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 11 / 20) lvl 2 ]0 kudos


Obrazek



Tytuł: Command & Conquer: Red Alert II
Producent: Westwood Studios
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Dystrybutor Polski: Cenega Poland
Premiera Światowa: 24.10.2000
Premiera Polska: 02.11.2000
Tryb gry: Single / Multiplayer
Gatunek: Strategiczne, RTS
Liczba graczy: 1 - 8
Wymagania: Pentium II 266MHz, 64MB RAM
Nośnik: 2 CD


C&C: Red Alert II to RTS, którego akcja przenosi nas do alternatywnej rzeczywistości, gdzie ZSRR wciąż istnieje, a technologia stoi na wysokim poziomie. Początkiem gry jest atak Związku Radzieckiego na Amerykę. Wybieramy stronę konfliktu [Alianci lub Sowieci] i rozpoczynamy walkę o dominację.

Obie strony konfliktu są bardzo zróżnicowane – Alianci mają po swojej stronie genialnego Einsteina, opracowali technikę teleportacji. Z kolei Sowieci, dzięki tajemniczemu Yurijowi, potrafią kontrolować umysły innych. Nie brakuje również kilku unikalnych postaci jak na przykład agentka Tanya.

Jedynym surowcem, za który kupuje się i jednostki i budynki jest kruszec zbierany przez specjalne minery. Kruszec nie jest oczywiście nieskończony, tak więc często toczy się walki o terytoria na których się znajduje.

W skład każdej ze stron wchodzi kilka państw – ma to znaczenie w misjach pojedynczych i multiplayerze – każde z państw posiada jedną, dodatkową jednostkę lub budynek, dostępny tylko dla niego.

Wielką zaletą Kampanii Red Alerta są wstawki filmowe, w których udział biorą żywi aktorzy. Często okraszone dobrym humorem, stanowią wspaniałe przerywniki, między misjami.


Liczba czytelników: 475745, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675300 postów.