Zapowiedź Farming Simulator 22 - sam zostań Rolnikiem z Podlasia (PC) - komentarze

Offline
Kerberos //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 127 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Claas Trion to seria kombajnów a nie traktorów - tak na marginesie ;)

Co do samej gry to odsłona 22 jest po prostu dopakowaną najlepszymi modami 19stką z dodatkiem nowych maszyn, upraw oraz paroma ficzerami. O ile przy premierze każdej nowej odsłony FS nowe maszyny to już pewien obowiązek ze strony GIANTS, na który zapaleni gracze serii przymykają oko (ponieważ obecna flota pojazdów i maszyn jest naprawdę gigantyczna i jest w końcu w czym wybierać) to na te dopieszczone usprawnienia zwracana jest największa uwaga. Realistyczne dźwięki silników pod obciążeniem, lepszy wygląd gleby (mimo, że nadal to nie jest gleba 3D, ale całe szczęście nie jest to już malowanie teksturą) oraz "łańcuch produkcyjny" to coś o co fani wrzeszczeli już od wersji 15 i w końcu to dostali. Mnie jednak najbardziej cieszy usprawnienie mechaniki stawiania budynków gospodarskich, lepsze AI zatrudnionych pracowników oraz obietnica większej złożoności hodowli zwierząt. Mam jeszcze nadzieję na jakiś sensowny system konserwacji sprzętu w tym losowe awarie maszyn i ich naprawa/serwis. A resztą pierdół zajmie się, jak zwykle, wspaniała scena modderska tej gry.

Ogólnie jako pasjonat rolnictwa i agrotechniki FS22 to dla mnie pozycja "must have", ale na pewno nie na preorder. W mojej opinii zakupu najlepiej dokonać jakiś miesiąc, może dwa, po premierze, gdy pojawią się bardziej immersyjne mapy, na których nie ma kwadratowych pól. Tak, czy siak, spodziewam się ponownie miło zaskoczyć, jak było to w przypadku FS19.


Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675755 postów.