Cytat: Beny1234
Grafika w grach wyścigowych ma marginalne znaczenie. I tak się nie ma czasu jej podziwiać. Nie jest to to samo co w RPG gdzie można się zatrzymać i podziwiać krajobraz czy oglądać piękny film przerywnikowy.
Da się podziwiać od tego masz Foto Mode któe ujawni ci szczeguły detali otoczenia. Wystarczy usunąć 100% wszystkich filtrów polepszaczy i widzisz 1:1 oprawę graficzną w grze. Dla przykładu w Forzie 5 tak zlikwidowałem wszystkie zbędne filtry i zobaczyć można jak dość słabo zostało wykonane otoczenie, mam na myśli samochody które stały gdzieś tam w oddali, jakieś takie detale które wyglądały brzydko zaś w ruchu wyglądało to OK, bo wszystko było dość rozmyte i wydawało się prezentować tak jak powinno.
Przez co Forza 5 była krytykowana za to że jeżeli chodzi o jakość to pokazała tylko lepszą oprawę graficzną i to nie w każdym aspekcie, a ogólnie była krokiem do tyłu jeżeli chodzi o inne odsłony.
PS: "że to właśnie w niej, po raz pierwszy, studio Turn 10 zaimplementowało deszcz oraz
noc ."
Nie po raz pierwszy po prostu wrócili do korzeni, Forza Motorsport miała tyle rzeczy że była o tyle innowacyjna że aż dziw bierze że zrezygnowali chociażby z takich ficzerów, które wymienię niżej były już w Forzie Motorsport z 2005 roku.
-Wyścigów nocnych
-Tuningu Wizualnego
- Pozostającego lakieru na bandach
- Wielu tras które w późniejszych odsłonach nie było.
-Trasy miejskie (co jak Undergrund ale były dwie tylko trasy Doki i okolice doków )