Offline
Dobra!!.. Pograłem trochę i mogę już coś powiedzieć hmmmm pograłem trochę czyli ukończyłem grę bo gierka mnie wciąga i już mam 100% kariery. Ale po kolei.
Grafika:
Super Ewolucji tutaj nie ma jednak mi się podobała, niektórzy twierdzą że wygląda tak plastikowo itp: jednak ja nie mogę się do niczego przyczepić, tekstury samochodów prezentują się ładnie jak i otoczenia i naszych tras WRC!!. Jedna mała uwaga że panowie z Codmasters raczej będą musieli wydać patcha, bo w wersji na Xboxa 360 2-3 autom brakuję tekstur.
Trasy WRC prezentują się graficznie bardzo ładnie gorzej już z offroadem gdzie trasy nie robią dużego wrażenia. Jednak graficznie gra jest nieco lepsza od Dirta 2 . Szkoda bo liczyłem na większy przeskok, lubię plenery w WRC a DIRT 3 nam to daje ładne pełne tekstur widoczki. Z offroadem już gorzej
Model Jazdy + Poziom trudności: Jak w każdym Dircie model jazdy jest typowo Arcadowy wcale to nie dziwi, oczywiście można powyłączać wszystkie asysty i sterowanie będzie trudniejsze, ale jednak dalej pozostaje przy stylu Arcadowym. Ogólnie jeździ się przyjemnie tylko trochę przesadzili z Casualem, bo jest dziecinnie prosty, tak prosty że mamy wrażenie że auto samo nam wchodzi w zakręty . Dlatego lepiej od razu wrzucić na Advanced i nie bawić się w Casuala i Intermaediate (tak do dyspozycji mamy tylko 3 poziomy trudności + ustawienia ). Nie mówię że jestem jakiś Hardkorem ale Casual jest banalny a Intermediate to taki niby Medium. Rywalizację poczujemy dopiero na Advanced i na tym poziomie trudności mi się najlepiej grało.
TRASY : Tu twórcy deklarowali się że tras ma być 100 i tu mogę w 100% rozwiać te wątpliwości, iż nie ma tyle tras w grze !! . Jest lepiej niż w Dirt 2 mianowicie nie jeździmy w te i wewte (a bynajmniej nie odczuwamy tego tak boleśnie jak w Dirt 2 ). Tras jest mało bo różnią się drobnymi detalami jak np: kilkoma zakrętami jakimiś rowami,kamieniami i drzewami. Jest to tak zrobione że odczuwamy jakbyśmy tu już byli. Najbardziej odczuwalne są trasy offroadowe. WRC też ale one już mniej cierpią, ogólnie twórcy z trasami dali mocno ciała jak w każdej części. wielkim plusem jest to że gra nie jest tak długa jak Dirt 2, dzięki czemu jeżdżenie po tych samych trasach nie jest tak żenujące jak w poprzedniej części.
Gymkhana: Jest to całkiem nowy tryb w grze którego nie było w poprzednich odsłonach DIRTA, polega on na rożnych konkurencjach składających się na przykład ze zrobieniu 6 trików,zbijaniu kartonowych robotów w celu uzyskania punktów,zaliczaniu bramek,Placu manewrowego który składa się z kilku do wykonania trików za które dostajemy punkty. Za każde dostajemy Medale ..Brązowy,srebrny,złoty,platynowy.
Wszystko robimy na czas np: zbijanie kartonowych robotów na placu manewrowym, musimy rozwalić ich jak najwięcej, ale jako przeszkoda mamy kartonowe wieżowce które nam odejmują punkty jeżeli je zniszczymy. Jest na tyle łatwo że wystarczy zdobyć brąz aby zaliczyć ( Gymkhana nie zalicza nam się do kariery!! ) tak więc nie musimy wykonywać tych trików, jeżeli chcemy mieć wszędzie złote trofea musimy co najmniej zdobyć brąz w każdej konkurencji Gymkhanie (kariera).
Taka HISTORIA:
Gymkhana konkurencje
SMASH ATTACK: Polega na Zbijanie kartonowych robotów Jeden robot = +1 pkt.. Na przeszkodzie stoją nam Kartonowe wieżowce za zbicie jednego wieżowca dostajemy -1 pkt. Limit czasowy im więcej zbijemy robotów w danym czasie tym lepszy medal otrzymamy.
SPEEDRUN: Polega na wjeżdżaniu w bramki, im lepszy czas otrzymamy po zaliczeniu wszystkich bramek tym lepszy medal dostaniemy. Można powiedzieć że jest to taki Time Atack w klasycznych wyścigach
Gymkhana SPRINT: Polega na jechaniu po wyznaczonym torze i pokonywaniu poszczególnych eventów takich jak ..Smash,Drift,AIR,Donut,Spin...Wszystko wykonujemy po drodze w wyznaczonej kolejności, jeżeli coś pominiemy musimy się wrucić i to wykonać.
Gymkhana ATACK: Mamy do wykonania w odpowiedniej ilości czasu kilka trików np: DRIFT,SPIN i AIR w 50 sek.
Gymkhana: Ogólnie wielki plac na którym mamy Smash,Drift,AIR,Donut,Spin za każdy wykonany trik dostajemy punkty. Startujemy z 8 pozycji musimy nabić tyle punktów aby być pierwsi.
KARIERA (Dirt Tour) Co tu dużo pisać same przejście kariery zajmie wam około 10-12h. Mnie zajęło to 10H, kariera składa się z 4 głównych sezonów (4 piramidki ) wraz z jej postępem odblokowujemy 6 mniejszych piramidek + Battle Champion.
Cztery główne sezony (jedna piramidka) która rozkłada się na 4 mniejsze piramidki, na jedną piramidkę przypada 5 -8 wyścigów w zależności w którym sezonie jesteśmy.
6 Mniejszych piramidek które rozkładają się na jedną piramidkę w której jest 3-4 wyścigów. Przechodząc 4 sezony odblokowują się nam te 6 mniejszych piramidek.
Battle Champion to Jedna piramidka składająca się z 3 z tak zwanych "ZONE" np: ZONE 1 masz do wykonania 0/23 trików ZONE 2 0/19.. ZONE 3 0/30..
Muzyka i Dźwięk
Muzyka do bani , Dźwięk może być
Podsumowanie
Ogólnie Dirt 3 to gierka taka na 7,5 nie więcej dlaczego.
MINUSY:
-Twórcy dali ciała z trasami
-Graficznie stoi w miejscu (niewielka poprawa względem DIRT 2 )
-Niektóre auta nie mają tekstur na Xboxa 360
-Poziom trudności (przeskakuj od razu na Advanced!!)
PLUSY:
+Gymkhana wreszcie coś nowego
+Więcej WRC mniej Offroadu
+Model jazdy
+Długość Kariery (nie długa nie krótka taka w sam raz !! )
+grywalność (bardzo wciąga na dwa razy ją miałem )
+Zimowe trasy
Grafika:
Super Ewolucji tutaj nie ma jednak mi się podobała, niektórzy twierdzą że wygląda tak plastikowo itp: jednak ja nie mogę się do niczego przyczepić, tekstury samochodów prezentują się ładnie jak i otoczenia i naszych tras WRC!!. Jedna mała uwaga że panowie z Codmasters raczej będą musieli wydać patcha, bo w wersji na Xboxa 360 2-3 autom brakuję tekstur.
Trasy WRC prezentują się graficznie bardzo ładnie gorzej już z offroadem gdzie trasy nie robią dużego wrażenia. Jednak graficznie gra jest nieco lepsza od Dirta 2 . Szkoda bo liczyłem na większy przeskok, lubię plenery w WRC a DIRT 3 nam to daje ładne pełne tekstur widoczki. Z offroadem już gorzej
Model Jazdy + Poziom trudności: Jak w każdym Dircie model jazdy jest typowo Arcadowy wcale to nie dziwi, oczywiście można powyłączać wszystkie asysty i sterowanie będzie trudniejsze, ale jednak dalej pozostaje przy stylu Arcadowym. Ogólnie jeździ się przyjemnie tylko trochę przesadzili z Casualem, bo jest dziecinnie prosty, tak prosty że mamy wrażenie że auto samo nam wchodzi w zakręty . Dlatego lepiej od razu wrzucić na Advanced i nie bawić się w Casuala i Intermaediate (tak do dyspozycji mamy tylko 3 poziomy trudności + ustawienia ). Nie mówię że jestem jakiś Hardkorem ale Casual jest banalny a Intermediate to taki niby Medium. Rywalizację poczujemy dopiero na Advanced i na tym poziomie trudności mi się najlepiej grało.
TRASY : Tu twórcy deklarowali się że tras ma być 100 i tu mogę w 100% rozwiać te wątpliwości, iż nie ma tyle tras w grze !! . Jest lepiej niż w Dirt 2 mianowicie nie jeździmy w te i wewte (a bynajmniej nie odczuwamy tego tak boleśnie jak w Dirt 2 ). Tras jest mało bo różnią się drobnymi detalami jak np: kilkoma zakrętami jakimiś rowami,kamieniami i drzewami. Jest to tak zrobione że odczuwamy jakbyśmy tu już byli. Najbardziej odczuwalne są trasy offroadowe. WRC też ale one już mniej cierpią, ogólnie twórcy z trasami dali mocno ciała jak w każdej części. wielkim plusem jest to że gra nie jest tak długa jak Dirt 2, dzięki czemu jeżdżenie po tych samych trasach nie jest tak żenujące jak w poprzedniej części.
Gymkhana: Jest to całkiem nowy tryb w grze którego nie było w poprzednich odsłonach DIRTA, polega on na rożnych konkurencjach składających się na przykład ze zrobieniu 6 trików,zbijaniu kartonowych robotów w celu uzyskania punktów,zaliczaniu bramek,Placu manewrowego który składa się z kilku do wykonania trików za które dostajemy punkty. Za każde dostajemy Medale ..Brązowy,srebrny,złoty,platynowy.
Wszystko robimy na czas np: zbijanie kartonowych robotów na placu manewrowym, musimy rozwalić ich jak najwięcej, ale jako przeszkoda mamy kartonowe wieżowce które nam odejmują punkty jeżeli je zniszczymy. Jest na tyle łatwo że wystarczy zdobyć brąz aby zaliczyć ( Gymkhana nie zalicza nam się do kariery!! ) tak więc nie musimy wykonywać tych trików, jeżeli chcemy mieć wszędzie złote trofea musimy co najmniej zdobyć brąz w każdej konkurencji Gymkhanie (kariera).
Taka HISTORIA:
Gymkhana konkurencje
SMASH ATTACK: Polega na Zbijanie kartonowych robotów Jeden robot = +1 pkt.. Na przeszkodzie stoją nam Kartonowe wieżowce za zbicie jednego wieżowca dostajemy -1 pkt. Limit czasowy im więcej zbijemy robotów w danym czasie tym lepszy medal otrzymamy.
SPEEDRUN: Polega na wjeżdżaniu w bramki, im lepszy czas otrzymamy po zaliczeniu wszystkich bramek tym lepszy medal dostaniemy. Można powiedzieć że jest to taki Time Atack w klasycznych wyścigach
Gymkhana SPRINT: Polega na jechaniu po wyznaczonym torze i pokonywaniu poszczególnych eventów takich jak ..Smash,Drift,AIR,Donut,Spin...Wszystko wykonujemy po drodze w wyznaczonej kolejności, jeżeli coś pominiemy musimy się wrucić i to wykonać.
Gymkhana ATACK: Mamy do wykonania w odpowiedniej ilości czasu kilka trików np: DRIFT,SPIN i AIR w 50 sek.
Gymkhana: Ogólnie wielki plac na którym mamy Smash,Drift,AIR,Donut,Spin za każdy wykonany trik dostajemy punkty. Startujemy z 8 pozycji musimy nabić tyle punktów aby być pierwsi.
KARIERA (Dirt Tour) Co tu dużo pisać same przejście kariery zajmie wam około 10-12h. Mnie zajęło to 10H, kariera składa się z 4 głównych sezonów (4 piramidki ) wraz z jej postępem odblokowujemy 6 mniejszych piramidek + Battle Champion.
Cztery główne sezony (jedna piramidka) która rozkłada się na 4 mniejsze piramidki, na jedną piramidkę przypada 5 -8 wyścigów w zależności w którym sezonie jesteśmy.
6 Mniejszych piramidek które rozkładają się na jedną piramidkę w której jest 3-4 wyścigów. Przechodząc 4 sezony odblokowują się nam te 6 mniejszych piramidek.
Battle Champion to Jedna piramidka składająca się z 3 z tak zwanych "ZONE" np: ZONE 1 masz do wykonania 0/23 trików ZONE 2 0/19.. ZONE 3 0/30..
Muzyka i Dźwięk
Muzyka do bani , Dźwięk może być
Podsumowanie
Ogólnie Dirt 3 to gierka taka na 7,5 nie więcej dlaczego.
MINUSY:
-Twórcy dali ciała z trasami
-Graficznie stoi w miejscu (niewielka poprawa względem DIRT 2 )
-Niektóre auta nie mają tekstur na Xboxa 360
-Poziom trudności (przeskakuj od razu na Advanced!!)
PLUSY:
+Gymkhana wreszcie coś nowego
+Więcej WRC mniej Offroadu
+Model jazdy
+Długość Kariery (nie długa nie krótka taka w sam raz !! )
+grywalność (bardzo wciąga na dwa razy ją miałem )
+Zimowe trasy