Cytat: shuwarNo nie wiem, jednak chciałbym wiedzieć w jakim celu gdzieś idę. Gdyby istniało streszczenie przerywników, albo możliwość puszczania ich w przyspieszeniu...
Ciekawie to chodzenie wygląda, ale znów... kolejne 2h w grze i nie wiele miałem okazji na zapoznanie się z rozwiązaniami w rozgrywce
Bardziej męczyły powtarzające się animacje np odbierania przesyłek, których początkowo nie dało się pomijać, a później umożliwiono to w którejś aktualizacji. Poza tym to gra na wiele godzin, a nowe elementy są wprowadzane stopniowo. Nie jest to raczej tytuł do krótkich posiedzeń, szczególnie na początku. Dla mnie to była bardzo relaksująca gra właśnie przez to, że wszystko toczy się dość spokojnie. Oglądnę filmik, idę do kolejnego punktu, odbieram przesyłki, jest ładny widok, włącza się klimatyczna muzyczka, ostrożnie schodzę z górki by nie wywalić się z ładunkiem, uspokajam BB, siadam by odpocząć, docieram wreszcie do bazy, oddaję przesyłki, siadam i piję Monstera, biorę prysznic, idę spać
Tak mijał mi początkowo czas w DS, a później odblokowuje się coraz więcej misji, nowego ekwipunku, który pomaga sprawniej wykonywać obowiązki kuriera i historia staje się coraz bardziej ciekawa. Może na razie nie wszystko ma za dużo sensu, ale im dalej tym więcej elementów układanki zaczyna do siebie pasować. Kojima ma to też do siebie, że nie podaje nic od tak sobie na tacy i pewne rzeczy dopiero później nabierają znaczenia.