Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (PC)

ObserwujMam (295)Gram (105)Ukończone (60)Kupię (24)

Splinter Cell: Double Agent PC - komentarze

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18747 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
A misja w Iraku (czy gdzieśtam)? A lipny, zero-jedynkowy system skradania (albo jesteś widoczny, albo nie). No i Sam, potrafiący przyjąć na klatę zdecydowanie za dużo naboi, przez co niekiedy łatwiej było ,,wystrzelać" sobie drogę. : P



Offline
Szajch //grupa Stara Gwardia » [ Chomik Zagłady (exp. 11856 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Irak - Niech Ci będzie.
System skradania - prosty, ale nie zawodzi. Akurat nie powinieneś się tutaj przyczepiać, jeśli lubisz Chaos Theory.
Twardy Sam - tak, był twardy - na najniższym poziomie trudności.
Łatwiej wystrzelać - nie każdy lubi przechodzić, żeby było jak najłatwiej, tylko jak najlepiej. ;p

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
UP: Nie. Mnie jakoś działa na 64-bitowej Siódemce. Może to kwestia braku patcha?

EDIT: Jestem już blisko zakończenia gry. Trzeba przyznać, że ta część SC miała największy potencjał, jeśli idzie o prawdziwie szpiegowską produkcję, mianowicie bycie podwójnym agentem. Zamiast ten patent należycie wyeksploatować, poprzestano na kilku poważniejszych wyborach. Weźmy sam początek gry - oglądamy filmik o tym, że Sam musi jakoś pozyskać zaufanie pewnego kryminalisty. Nastawiłem się zatem na rozgrywkę a'la Riddick (bo w tej koszulce i z łysą glacą Fisher nawet go przypomina) i wykonywanie mniejszych lub większych przysług dla terrorysty, a tu bach.... i już razem mamy odstawiać prison break'a. To samo dotyczy decyzji, które mogą mieć poważny wpływ na zakończenie gry. Dać scenariusz paru zdolnym ludziom, a otrzymalibyśmy opowieść, która wciskałaby w fotel napięciem i zagryzaniem warg, co zrobić w danej sytuacji. A tymczasem jest.... prawie beznamiętnie.
Poza tym sama gra stała się prostsza, choć paradoksalnie, w dużej części dzieje się w świetle dnia. Mechanika skradania została spłycona (zniknął miernik hałasu, a wskaźnik ukrycia jest teraz praktycznie zero-jedynkowy...) i nie ma większych konsekwencji pociągania za spust w wielu misjach.
Szkoda, że po świetnym Chaos Theory Ubi nie zdołało należycie dopracować Double Agent, także pod względem technicznym. A to trafi się miejscówka, gdzie płynność leci na łeb, na szyję, a to gra się zwyczajnie wysypie.
Multi jeszcze nie próbowałem, bo najpierw chcę skończyć kampanię.

EDIT 2: Kampania zamknięta najlepszym zakończeniem. Przed ostatnim etapem wystąpił bug, który praktycznie uniemożliwiał ukończenie gry... Na szczęście zapytałem Google i jakoś sobie poradziłem. Podtrzymuję zdanie, że to najsłabszy SC ( w Conviction jeszcze nie grałem). Nadal to ambitna, dobra gra, ale kilka ważnych rzeczy po prostu zmarnowano. Co więcej, wiele ficzerów obiecywanych w trailerach w ogóle się nie pojawiło... Szkoda, bo mógłby z tego być najlepszy SC ever.
Multi mi się nie podoba, w dodatku nikt już się nim nie interesuje. Modele postaci są beznadziejne, a grafika gorsza, niż w singlu. Wprowadzono też pewne zmiany w rozgrywce, ale mnie nie było to w stanie kupić... Co więcej co-op to po prostu multi, tyle że z botami zamiast żywych graczy po stronie najemników; a żeby było jeszcze śmieszniej, wiele misji jest solowych...
Dla mnie ta gra zasługuje na 7,5/10.

Offline
PabloMG //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ El Mariachi (exp. 929 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Splinter Cell: Double Agent wprowadził kilka ciekawych rozwiązań, przyznam że jestem zaskoczony mimo negatywnych opinii gra jest dobra, pracowanie na dwóch frontach daje satysfakcję (mogło być więcej wyborów ale nie jest źle). Mimo plusów gra posiada również kilka minusów sporo błędów oraz problemy z optymalizacją (zacinanie gry pod koniec) Dumny

Liczba czytelników: 475800, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675763 postów.