Max Payne PC - komentarze



Offline
ServantOfGod //grupa Wojownicy RPG » [ Żołnierz (exp. 168 / 200) lvl 6 ]0 kudos
O, teraz sobie przypomniałem, chciałem w to zagrać po skończeniu Maxa, bo słyszałem że też ma bullet time, który tak mi się podobał, ale jakoś o tej grze zapomniałem i nie zagrałem w nią nigdy i z powyższego porównania wnioskuję, że chyba wiele nie straciłem...

Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
Zdecydowanie nie! Lepiej odłożyć kasę na coś sensowniejszego, Total Overdose to typowy średniak.
W sumie to nie przychodzą mi teraz do głowy gry TPP, w których był bullet time. Na pewno były:

* Max Payne 1 i 2
* Total Overdose
* Stranglehold <- jak znajdziesz gdzieś tanio, to warto...
* Tomb Raider: Underworld <- jakieś drobne zwolnienia są...
* Dead to Rights ?

Czyżby tyle...?

Offline
ServantOfGod //grupa Wojownicy RPG » [ Żołnierz (exp. 168 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cena Stranglehold oscyluje na razie w okolicach 50 złotych. Poczekam aż spadnie do jakiejś taniej serii.
Opis z allegro brzmi ciekawie(coś mi się zdaje że skopiowany z gram.pl bez podania źródła):
Strzałka Porywająca gra akcji autorstwa arcymistrza gatunku – Johna Woo, twórcy Kuloodpornego Mnicha, Mission: Impossible 2 i Face/Off, u którego spokój panuje tylko wtedy, kiedy przypadkiem wszyscy przeładowują broń jednocześnie.
Chow Yun-Fat, gwiazdor azjatyckiego kina walki, doskonale znany choćby z filmu Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok i Kuloodpornego Mnicha, w roli niepowstrzymanego inspektora Tequili, postrachu spelunek Hong Kongu.
Strzałka Olśniewające możliwości graficzne silnika Unreal 3.0 wykorzystane do maksimum: mroczne zaułki i rezydencje mafijnych bonzów, samochodowe pościgi, masowe bijatyki i strzelaniny – wszystko to w pełnej krasie dzięki ujęciom kamery realizowanym osobiście przez Johna Woo.
Strzałka Możliwość nieograniczonej demolki: pod gradem kul rozbryzgują się na kawałki lustra, ściany zamieniają się w sito, balustrady pękają pod naporem osuwających się bezwładnie ciał.
Strzałka Tequila Time – znak firmowy Johna Woo i jego „krwawego baletu”: możliwość rozgrywania scen walki w zwolnionym tempie, co zdecydowanie ułatwia celowanie z dwóch naraz pistoletów podczas wykonywania piruetu w powietrzu albo strzelanie z pędzącego samochodu

Offline
mussak //grupa Stara Gwardia » [ Hamster Cry (exp. 1225 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: krystiano122
Mam max payne 1 i jest bardzo fajny przeszłem prawie całego nie mogę przejść drugiego snu w 3 parcie Płacz

Jeżeli chodzi o sen, w którym błąkamy się po korytarzach, to po prostu skręcaj cały czas w lewo jak tylko masz możliwość Puszcza oko

Liczba czytelników: 475815, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53783 wątków oraz napisali 675821 postów.