Ok, po 2:30h ukończyłem betę, pochodziłem, pozwiedzałem.
Wrażenia? No ... niestabilne: od: "no kurcze, będę chciał w to zagrać", do: "no tak się grać nie da".
Na plus:
1. Znacząco lepsza oprawa wizualna.
2. Mapa zachęca do zwiedzania.
3. Spory obszar do penetracji dający możliwości podejścia do zadania z wielu różnych stron, kierunków.
4. Dzięki otwartej przestrzeni będziemy mogli za każdym razem rozwiązywać zadania inaczej.
5. Zbieranie loot'u i wykorzystywanie go do rozbudowy broni.
6. Pierwsze wrażenie: pozytywne.
Na minus:
1. Brak intuicji w klawiszologii, brak tutoriala wprowadzającego w tajniki sterowania.
2. Baaardzo, ale to bardzo wolne otwieranie / wczytywanie menu, mapy...
3. Wspinanie się, ciekawy pomysł, ale już wykonanie i skacząca chaotycznie kamera pozostawia niesmak.
4. Udźwiękowienie.... sample są dobre, lub nawet bardzo dobre, jednak jest wiele kwiatków typu: wchodzę do zamkniętego pomieszczenia i słyszę rozmowy oraz kroki gości zza betonowej ściany bez okien. Albo w kółko powtarzana jedna kwestia: "widział go ktoś? gdzie on jest", do tego słyszę to z wielu stron, choć w koło został mi tylko jeden przeciwnik, bo resztę utłukłem.
5. AI przeciwników. No rzeczywiście coś jest nie tak. Albo ni cholery mnie nie widzą choćbym lodówkę przez okno wywalił albo jak już jeden wypatrzył (pomimo nocy, ciszy, strzału z tłumikiem), to cała reszta od razu wie skąd padły strzały i leci na mnie jak wataha wilków z wbudowanym GPS, noktowizorem i telepatycznym porozumiewaniem się.
6. Zapisywanie. Przez to durne zachowanie przeciwników można szybko położyć misję... a quicksave'u nie ma
Hm... Biorąc pod uwagę za i przeciw, mój werdykt jest taki:
Obawiam się, że znowu dostaniemy średni, nie do końca dopracowany produkt.
Myślę, że gra w tej postaci (zakładając, że dojdzie ciekawy wątek fabularny z ładnymi cutscenkami) zasługuje na 6,5/10.
Z zakupem poczekam na konkretne obniżki (może 50 zł?).