Zapowiedź Sniper: Ghost Warrior 3 - wrażenia z wersji beta (PC) - komentarze

Offline
Verdyct //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 160 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Mam pytanie do Miasto Gier:
na jakim sprzęcie wykonaliście jazdę próbną SGW 3?
Pytam, bo mam wrażenie iż w odróżnieniu ode mnie nie napotkaliście znaczących problemów z płynnością, a przynajmniej z niniejszego tekstu tak to odbieram. Rzecz jasna chodzi mi o wnętrzności użytego peceta.



Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: Verdyct
Mam pytanie do Miasto Gier:
na jakim sprzęcie wykonaliście jazdę próbną SGW 3?
Pytam, bo mam wrażenie iż w odróżnieniu ode mnie nie napotkaliście znaczących problemów z płynnością, a przynajmniej z niniejszego tekstu tak to odbieram. Rzecz jasna chodzi mi o wnętrzności użytego peceta.

Lapek z i5 4210, 8GB RAM i GTX 960M. Na średnich w Full HD miałem około 30 fps. Dość kiepsko ale problemów z płynnością nie było.

Offline
charunus //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 10 / 10) lvl 1 ]0 kudos
"miałem wrażenie, jakby pojazd służył tylko do dojeżdżania z naszej wypadowej kryjówki w okolice miejsca, w jakim musimy wykonać przydzieloną nam misję." hm... No ale chyba snajperowi samochód do tego własnie słuzy, nie bardzo rozumiem zastrzeżenia w tej kwestii.

Offline
charunus //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 10 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: shuwar
No dokładnie. To nie będzie jakiś hicior, ale całkiem dobra gra - tak czuję. Mi bardzo spodobały się tekstury wysokiej rozdzielczości i ich cieniowanie - gór, drzew, podłoża. Są o niebo lepsze niż w wersji poprzedniej.
Widzę sprawę podobnie i jednak w tym kwietniu kupię. tekstury o których wspominasz istotnie okay, w ogóle graficznie się podoba.



Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: charunus
"miałem wrażenie, jakby pojazd służył tylko do dojeżdżania z naszej wypadowej kryjówki w okolice miejsca, w jakim musimy wykonać przydzieloną nam misję." hm... No ale chyba snajperowi samochód do tego własnie słuzy, nie bardzo rozumiem zastrzeżenia w tej kwestii.

Chodziło mi bardziej o to, że sprawia to wrażenie wydłużania na siłę czasu trwania gry. Wsiadamy do samochodu i jedziemy sobie przez kilka minut w okolice miejsca z misją. Nudne to, bo po drodze nic się nie działo - przynajmniej w udostępnionym etapie. Równie dobrze gra mogłaby więc nas tam teleportować, a otwarty świat nie istnieć.

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Ok, po 2:30h ukończyłem betę, pochodziłem, pozwiedzałem.
Wrażenia? No ... niestabilne: od: "no kurcze, będę chciał w to zagrać", do: "no tak się grać nie da".

Na plus:
1. Znacząco lepsza oprawa wizualna.
2. Mapa zachęca do zwiedzania.
3. Spory obszar do penetracji dający możliwości podejścia do zadania z wielu różnych stron, kierunków.
4. Dzięki otwartej przestrzeni będziemy mogli za każdym razem rozwiązywać zadania inaczej.
5. Zbieranie loot'u i wykorzystywanie go do rozbudowy broni.
6. Pierwsze wrażenie: pozytywne.

Na minus:
1. Brak intuicji w klawiszologii, brak tutoriala wprowadzającego w tajniki sterowania.
2. Baaardzo, ale to bardzo wolne otwieranie / wczytywanie menu, mapy...
3. Wspinanie się, ciekawy pomysł, ale już wykonanie i skacząca chaotycznie kamera pozostawia niesmak.
4. Udźwiękowienie.... sample są dobre, lub nawet bardzo dobre, jednak jest wiele kwiatków typu: wchodzę do zamkniętego pomieszczenia i słyszę rozmowy oraz kroki gości zza betonowej ściany bez okien. Albo w kółko powtarzana jedna kwestia: "widział go ktoś? gdzie on jest", do tego słyszę to z wielu stron, choć w koło został mi tylko jeden przeciwnik, bo resztę utłukłem.
5. AI przeciwników. No rzeczywiście coś jest nie tak. Albo ni cholery mnie nie widzą choćbym lodówkę przez okno wywalił albo jak już jeden wypatrzył (pomimo nocy, ciszy, strzału z tłumikiem), to cała reszta od razu wie skąd padły strzały i leci na mnie jak wataha wilków z wbudowanym GPS, noktowizorem i telepatycznym porozumiewaniem się.
6. Zapisywanie. Przez to durne zachowanie przeciwników można szybko położyć misję... a quicksave'u nie ma Dumny

Hm... Biorąc pod uwagę za i przeciw, mój werdykt jest taki:
Obawiam się, że znowu dostaniemy średni, nie do końca dopracowany produkt.

Myślę, że gra w tej postaci (zakładając, że dojdzie ciekawy wątek fabularny z ładnymi cutscenkami) zasługuje na 6,5/10.

Z zakupem poczekam na konkretne obniżki (może 50 zł?).

Offline
Loczek3545 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Kuba Rozpruwacz (exp. 5089 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Czyli widzę, że nie uczą się na błędach i robią to samo tylko, że w otwartym świecie... Poprzednie części też miały wymienione przez Was problemy, jak: AI przeciwników, pamiętam jak w jedynce typek stał tyłem do Nas, a i tak dostawaliśmy od niego z " kałacha" Szczęśliwy. Zdecydowanie się wstrzymam, ale powiem szczerze, że kaska na preorder odłożona, no ale nic, pójdzie na co innego Dumny .

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Po raz kolejny przespałem się z wrażeniami i dochodzę do wniosku, że są dwa podstawowe problemy (na pozostałe można przymknąć oko):

1. AI przeciwników powoduje, że gry nie będzie można nazwać "symulatorem" prawdziwej roboty snajperskiej.
2. Udźwiękowienie również do tego się przyczynia. Nie jesteśmy w stanie strategicznie podejść do gry, jeśli dźwięki nas okłamują, co do ilości i lokalizacji przeciwników.

Liczba czytelników: 476282, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 54977 wątków oraz napisali 680675 postów.