Assassin's Creed: Syndicate (PS4)

ObserwujMam (23)Gram (8)Ukończone (10)Kupię (9)

Recenzja Assassin's Creed: Syndicate PS4 - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Ja ostatnio grałem w AC IV, może jak kiedyś dadzą w Goldzie UNITY czy tą odsłonę to zagram, ale innego sposobu nie ma.

AC skończył się na Desmondzie. Potem już nie widziałem sensu robienia kolejnych odsłon, choć twórcy dalej się nie wywiązali z obietnicy, bo pamiętam jak po Black Flag mówili że zrobią drugi wątek fabularny na równie ciekawy co Desmonda no i dadzą nam nowego Bohatera.



Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Nie chcę nic mówić, ale... może przydałoby się wprowadzić jakieś zmiany w skali ocen (w sumie to nie jedyny portal, na którym tak się dzieje)? "Pomysł i założenia" dostały 7.0, czyli dobrze (lub nawet bdb-), a "Interakcja i fizyka" mimo, że znów 7 to opisana jest jako słaba. Uśmiech

Cieszy mnie natomiast, że w ogólnym rozrachunku Syndykat okazał się produkcją dobrą, i co najważniejsze normalnie działającą.

Offline
felek111 //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 173 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Ja zamierzam zagrać. W Unity też grało mi się całkiem ok. Jakoś polubiłem chodzenie po tych miastach zbieranie różnych rzeczy ito. Oczywiście dopóki ktoś nie wpadnie na "genialny" -debilny pomysł i nie umieści akcji w czasach współczesnych. No i nie wiem kto wymyślił premierę na PC miesiąc później. Liczą, że sprzedadzą więcej konsol ?

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Nie można wchodzić już do budynków jak to miało miejsce w Unity oraz jest znacznie mniejsza populacja jak w Unity, mniejsze pole widzenia, gorsza jakość oprawy graficznej i to jest zauważalne, kolejny raz Ubisoft pokazuję jak się cofać a nie rozwijać.

W Syndykacie naprawdę jakość detali prosi o politowanie, szczególnie postaci. To jest po prostu śmieszne zresztą można zobaczyć tutaj każde porównanie, no nie wygląda to fajnie.

https://www.youtu(...)Fk#t=184

Offline
Materdea //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Rany boskie, przyrównujesz rewolucję francuską i mobilizację całego społeczeństwa do wyjścia na ulice i obalenia monarchii do zwykłego dnia w XIX-wiecznym Londynie. No naprawdę, cofanie się po zbóju. Poza tym sam wiesz, jak średnio zoptymalizowane było Unity - jeśli ograniczanie zasięgu rysowania obiektów pomogło uzyskać płynniejszą rozgrywkę, to chyba jest sukces, prawda?

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Materdea
Rany boskie, przyrównujesz rewolucję francuską i mobilizację całego społeczeństwa do wyjścia na ulice i obalenia monarchii do zwykłego dnia w XIX-wiecznym Londynie. No naprawdę, cofanie się po zbóju. Poza tym sam wiesz, jak średnio zoptymalizowane było Unity - jeśli ograniczanie zasięgu rysowania obiektów pomogło uzyskać płynniejszą rozgrywkę, to chyba jest sukces, prawda?


Tak bo widzisz nawet w zwykłym dniu potrafiło w takim Londynie być tłoczno. Zwłaszcza że wpierniczyli szerokie ulice które wieją pustkami. Ale gdyby tu tylko o populację na ulicach się rozchodziło. Sam doskonale wiesz że wszystko inne kuleje i wygląda po prostu gorzej.
To tylko pokazuję jak Ubisoft ma nieudolnych programistów którzy MUSZĄ JUŻ WYDAĆ GRĘ, zamiast przysiąść dłużej i dać produkt który będzie pod każdym względem dobry.

No ale w końcu kasa, korona z głowy by im spadła jakby wydali później. Z detalami jak Unity, teraz ludzie się już śmieją z Syndykatu i złośliwie piszą że za 2 lata będzie dopiero takie detale jak w Unity przy dobrej optymalizacji.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675755 postów.