Artykuł - 10 najpiękniejszych dziewczyn z gier wideo - komentarze

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: mikhail01
A aj bym zmienił tytuł na: "10 najpiękniejszych dziewczyn z gier wideo ostatnich lat", bo wszystkie te panie są w miarę "świeże".


To celowy zabieg. Grafika poszła do przodu, więc kanciaste bohaterki, które kiedyś mogłyby znaleźć się w tym rankingu, dzisiaj już tu zwyczajnie nie pasują bo... są stare Dumny



Offline
pawelecki96 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2375 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Trudno mówić o pięknościach z czasów NES'a Szczęśliwy Nie wyobrażam sobie w takim rankingu księzniczki z Super Mario, a nawet Lara z '96 nie była bardzo urodziwa (biust w kształcie stożków Dumny ). Prawda jest taka, że to właśnie nowsze tytuły oferowały graficzne możliwości wygenerowania pięknych bohaterek.

EDIT: widzę Dirian już mnie ubiegł Dumny

Offline
mikhail01 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ El Mariachi (exp. 1200 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: Dirian
Cytat: mikhail01
A aj bym zmienił tytuł na: "10 najpiękniejszych dziewczyn z gier wideo ostatnich lat", bo wszystkie te panie są w miarę "świeże".


To celowy zabieg. Grafika poszła do przodu, więc kanciaste bohaterki, które kiedyś mogłyby znaleźć się w tym rankingu, dzisiaj już tu zwyczajnie nie pasują bo... są stare Dumny

Owszem, ale można było je ocenic na podstawie wyglądu w animacjach lub grafikach ,np. z okładki do gry czy z tapet. W tym artykule tak zrobiono w przypadku mirrors edge i wet, więc co stoi na przeszkodzie, żeby dodać starsze do listy?

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Ani Faith, ani Rubi nie zostały ocenione na podstawie grafik koncepcyjnych, ale na podstawie gameplayu. W przypadku ME chodziło rzecz jasna o pierwszą część. Art z Mirror's Edge 2 pojawił się tutaj w ramach załącznika do tego, co napisałem w tekście o kontynuacji. Natomiast Rubi w akcji wiele nie odbiega od tej fotki, widniejącej w artykule - https://stati(...)wet5.jpg

Jasne, mógłbym wrzucić do rankingu np. Tife Lockhart, która tutaj wygląda słitaśnie - https://www.wallp(...)190.JPEG , ale jaki miałoby to sens, skoro na gameplayu postać już nie robi takiego wrażenia, ze względu na ograniczenia technologiczne?

Offline
mikhail01 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ El Mariachi (exp. 1200 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
A gdzie wyobraźnia? Naprawdę doszło już do tego, że trzeba wszystko podawać na tacy? Dawniej grafa w grach była umowna i dawała graczowi podstawę do tworzenia świata we własnej wyobraźni. Na przykładzie Tify- wiadomo było, że ma długie czarne włosy, wielki balony i jest wysportowana, to już powinno dawać jakieś wyobrażenie o postaci. Tak samo działają książki.

Offline
pawelecki96 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2375 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Tak, ale czy o to chodzi, żeby wyobrażać sobie kogoś, kogo twórcy sami sobie wyobrazili i przerobili go na piksele? Kiedy czytam to po opisach tworzę sobie w głowie obraz np. Yennefer, ale jak oglądam ekranizację, to już tego nie robię, bo widzę [niestety] Grażynę Wolszczak. To więc po co mam sobie wyobrażać bohaterkę, którą widzę na ekranie monitora? Oceniam to, co widzę, a nie to, co sobie wyobrażam, że mógłbym zobaczyć.

Offline
mikhail01 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ El Mariachi (exp. 1200 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
W starych grach wygląd postaci był pokazany, czy to na okładce, w instrukcji czy też w formie grafik, więc jak postać wyglądała było wiadomo, a jej wygląd w samej grze jest umowny.
Ale idąc waszym tokiem rozumowania to nadal uważam, że można było sięgnąć głębiej pamięcią, przecież gry wydawane na PS2 czy Dreamcasta były bardzo ładne graficznie, modele również były wystarczająco szczegółowe, żeby nie robić kwadratowych tyłków.

Liczba czytelników: 475745, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675299 postów.