Widzieliśmy Grand Theft Auto V PS3 - komentarze



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Ciekawe czy model zniszczeń nadal będzie tak efektownie wyglądać i czy nadal będzie można przelecieć przez przednią szybę.

Gorzej niż w GTA IV z modelem jazdy i modelem zniszczeń być nie powinno. Nie sądzę, że Rockstar zgodziłby się na jakikolwiek regres względem poprzedniej części. Myślę, że jazda i zniszczenia zostaną jeszcze bardziej udoskonalone. Fizykę postaci także pewnie jeszcze udoskonalą, jak zresztą każdy element gry. Już w GTA IV pod tym względem było bardzo dobrze, "piątka" powinna wznieść się na szczyt swoich możliwości.
Bardziej mnie interesuje jak będzie wyglądać jazda rowerem. W końcu z takim rozbudowanym modelem fizycznym jazda na rowerze powinna dawać nowe wrażenia.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
IMHO GTA IV już poszło trochę w stronę realizmu - to ociężałe poruszanie się postaci, te zawieszenie pojazdów (jak dla mnie - miało symulować realizm, ale wyszło średnio), wypadanie przez szybę po mocniejszej stłuczce. Przez to wg mnie gameplay nie był już tak przyjemny jak w poprzednich odsłonach.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
A mi się właśnie ten realizm podoba. Ta "fizyczność" sterowanej przez nas postaci, niemal czujemy każdy jej ruch. Nikiem nie da się tak łatwo sterować jak postaciami ze starszych gier. Ojciec chrzestny, Mafia, starsze GTA tam praktycznie nie czuć ciężaru postaci, którą sterujemy. A już w Saints Row 2 animacja biegu jest jakoś dziwnie przyspieszona.
Tak samo jazda samochodem, tu już nie wejdziemy gładko w ciasny zakręt jadąc 100km/h. Taki wypad kończy się stłuczką, a auto jest skasowane. Wydaje mi się, że Rockstar idzie w dobrym kierunku. Mamy silniki fizyczne i trzeba z nich korzystać. Dzięki temu gameplay staje się ciekawszy, bo dużo zależy od fizyki a nie od skryptów. Każdy wypadek autem, każdy postrzał jest nie powtarzalny. Kiedyś te elementy były oskryptowane.
Dzięki tym elementom gra mi się jeszcze przyjemniej. Od "piątki" oczekuję jedynie ich udoskonalenia.

Offline
kafel123full //grupa Mieszczanie » [ Czeladnik (exp. 641 / 1000) lvl 9 ]0 kudos
Przypominają mi się czasy gdy wszyscy czekali na SanAndreas - te same zachwyty nad innowacyjnością i ogólną nowością, nad ogromem świata i możliwościami. Ciekawe jak wyjdzie to w rzeczywistym środowisku, jak będzie z optymalizacją. Wątpię by to zepsuli. R* bez GTA to jak człowiek bez kończyn - oni bez tego tytułu nie istnieją, a ten tytuł nie istnieje bez nich, a to dodatkowo motywuje.

Liczba czytelników: 475743, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675285 postów.