Widzieliśmy Grand Theft Auto V PS3 - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: denilson
Cytat: Fox46
Bo między 30 (On PhysX ) a 50 (Off PhysX) jest różnica prawda.
A jakże jest różnica. Jak grałem w Batmana AA to z włączonym PhyX miałem ok. 10 FPS, a bez tego bajeru spokojnie 30 FPS.


Dokładnie tak samo jak masz te włosy w AMD z tym bajerem masz o prawie że 30 fpsów mniej,



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: gregory16mix
Nie ma co. Ładnie wygląda i zapowiada się genialnie. Strach się bać, co wyciągną z next-genów Dumny


Nie zobaczysz jakiejś super pro zmiany jedynie co może być lepiej to że przy zadymie nie będzie klatkowania, brak doczytujących się tekstur no i otoczenie może zostać poprawione, czyli całkowicie ci wyeliminuje te brzydkie miejscówki z Current Genów. Choć akórat w tym ostatnim to myślę ze to jest mocne niedopatrzenie i niedopracowanie przez twórców niż przez Obecną generację, w skyrimie było identycznie na konsolach.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9275 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: tomekreg
mam mieszane uczucia co do rozgrywki trzema postaciami

Też miałem na początku, ale doszedłem do wniosku, że ten pomysł wypali. Gdy wyszło San Andreas, wiele osób narzekało, że gra jest za długa i się nudzi (pomimo różnorodności). Teraz, grając trzema postaciami, uczucie zbyt długiej gry może zniknąć. Mając dość Trevora, będziemy mogli przełączyć się na Franklina i poczuć w pewnym sensie "coś nowego". Ludzie też chcą innowacji - krzyczą na forach, to ją dostają.

Cytat: sebogothic
Bo jeśli podczas misji będziemy musieli uwijać się jak w ukropie i cały czas przełączać się między bohaterami, dbając by żaden z nich nie zginął, to żadnej przyjemności z gry nie będzie

Dobra uwaga. Jest to zagrożenie, aczkolwiek cała trójca bohaterów nie weźmie udziału we wszystkich misjach. Podejrzewam, że będą to tylko te większe, zaplanowane akcje, czyli może hmm. 15-20% misji. Każdy będzie miał swoją historię przecież i wszystkie zapewne skrzyżują się w epickim finale.

Cytat: sebogothic
No i dlaczego gracze nie mają prawa zobaczyć tego gameplaya?

Po tym pokazie sam się dziwię. Lot ze spadochronem, widok ogromnej części mapy z góry i przechadzka koło strumyka zrobiły na mnie większe wrażenie niż którykolwiek z trailerów. "Wow" już nie było w Los Santos, bo zbyt dużo pięknych miast widziałem w grach, ale też muszę przyznać, że dużo z tego miasta Rockstar na miejscu nie pokazało, więc trudno mi je do końca ocenić.

Offline
Daerdin //grupa MiastoGier.pl » [ Junior Community Manager ]0 kudos
Cytat: denilson
Sama gra bazuje na silniku z GTA IV, które ma optymalizację że...z resztą każdy wtajemniczony wie. Teraz mam nadzieję, że jak będą się zabierać za konwersję to będzie o wiele lepiej zrobione.
Na konsolach gra śmiga bardzo dobrze, Rockstar po prostu ma problem ze zrobieniem dobrego portu dla PC. Obecnie już można spokojnie pograć z tymi 60 klatkami. Jeśli masz mocniejszy sprzęt, to nawet wgrywając modyfikacje graficzne powinno działać nieźle.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Jeśli GTA V ma wyjść na PC to wolałbym nawet żeby wyszło rok później i było należycie zoptymalizowane, z poprawionymi kilkoma drobnymi bugami, których tak rozbudowana gra z pewnością nie uniknie. Myślę, że warto będzie poczekać ten rok, by cieszyć się grą bez problemów.

Liczba czytelników: 475745, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675299 postów.