Widzieliśmy Grand Theft Auto V PS3 - komentarze

Offline
CountCrowley //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 161 / 200) lvl 6 ]0 kudos
czekam i się jaram!
Z ciekawości zapytam, bo nie widziałem w tekście - czy po przełączeniu na nowego bohatera, dwóch pozostałych żyje własnym życiem? czyli, np. znajdziemy ich w innym miejscu, na przykład coś robiących po ponownym przełączeniu?



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: CountCrowley
czy po przełączeniu na nowego bohatera, dwóch pozostałych żyje własnym życiem? czyli, np. znajdziemy ich w innym miejscu, na przykład coś robiących po ponownym przełączeniu?

Tak. Jak napisałem w tekście - Trevor obudził się na plaży z nieswoją krwią na klatce piersiowej po jakiejś nocnej bijatyce z członkami gangu The Lost. Po przełączeniu na Michaela ten zaś opuszczał hotel w bogatej dzielnicy Vinewood.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Tak jak się obawiałem, największe obawy to doczytujące się tekstury, spadki klatek na sekundę, tam brzydkie tekstury niektórych lokacji już pomijam. Duży otwarty świat tez ma swoje wady i zalety, ale to widać jak bardzo stara jest ta generacja konsol. Pozostaje być cichej nadziei że na Xboxie 360 nie będzie chociaż doczytujących się tekstur gdyż gry instaluje się na HDD w 98% a reszta pozostaje na sam rozruch płyty w celu jej weryfikacji w napędzie. Z czego na PS3 gry się nie instaluję na HDD a zrzuca tylko poszczególne dane i zaledwie ich nieznaczną część.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Potężną kartę na pewno nie , ale procek taki z górnej póki będzie na pewno wymagany. To duży otwarty świat gdzie procesor będzie miał co robić bo graficznie choć jest ładnie to dupy nie urwie. No i jeszcze odpowiednia ilość pamięci ram wszak to wszystko musi jakoś chodzić.

PS: Dobra karta będzie z pewnością wymagana jak ktoś będzie chciał się bawić w modyfikacje.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Fajnie, że zmodyfikowano model jazdy samochodem. W "czwórce" jeździ się bardzo przyjemnie, jednak samochody miały zbyt miękkie zawieszenie, co podczas wyścigów, pościgów i ucieczek mogło nieco wkurzać.
Mam też nadzieję, że pomysł z trójką bohaterów wypali. Bo jeśli podczas misji będziemy musieli uwijać się jak w ukropie i cały czas przełączać się między bohaterami, dbając by żaden z nich nie zginął, to żadnej przyjemności z gry nie będzie.
No i dlaczego gracze nie mają prawa zobaczyć tego gameplaya?

Liczba czytelników: 475795, z czego dziś dołączyło: 3.
Czytelnicy założyli 53755 wątków oraz napisali 675718 postów.