Na to 4k/60fps nie licze niestety. Niektore gry na PS5 na Unreal Engine 5 by osiagnac 60fps musza schodzic ponizej 1080p. Ile w tym lenistwa, a ile braku mocy to juz temat na inna dyskusje - wystarczy porownac technikalia Wukonga na PS5 z Demons Souls, ale widac, ze Unreal Engine 5 nie lubi sie z konsolami. Pytanie wiec na ile wiecej pikseli to GPU pozwoli. Moze sie okazac, ze w niektorych grach PS5 Pro pozwoli na jedyne 1440p/60fps.
Najwieksza nadzieja jest w tym PSSR. Jesli bedzie dzialac podobnie do DLSS od NVIDII, to bedzie to maly game changer. Ta technologia konsolom bardzo by sie przydala.
Sam nie mam wielkiej ochoty wymieniac konsoli, bo i tak gram w wiele mniejszych gier, ktore tej mocy nie potrzebuja. Gier Sony nie widac, a AAA od innych deweloperow zawodza. Gdyby to bylo 800 euro, ale z napedem i podstawka to co innego. Poczekam na testy gier. Nie mam hajpu i te kwote wole w PC zainwestowac dla wielu innych korzysci.
Pytanie tez co z kultura pracy. Wszyscy pamietamy jak zle to wygladalo na PS4 Pro. To bardzo wazny aspekt. Nie kupie juz zadnego sprzetu z kiepska kultura pracy i wtedy nawet GTA 6 przejde na bazowym PS5.
Czekam na Switcha 2 i nowe Mario od Nintendo.