Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Co myślicie o skalowaniu poziomów?



Online
Barbarella. //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 6132 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Adeptus
Osobiście bardzo go nie lubię. Zabiera poczucie rozwoju. Po co w ogóle zbierać expa, skoro wzmania on wrogów?

Dokładnie tak. Nic dodać nic ująć. Dla mnie ideałem jest przykład z Gothika. Na początku gry wilk jednym kłapnięciem paszczy zabija bezia a pod koniec gry bezio jednym machnięciem miecza zabija wilka. Takie coś mi bardzo pasuje w erpegach.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Jak dla mnie to zależy od gry, choć w większości przypadków też nie przepadam za takim systemem. W RPG to absolutny nonsens. Natomiast ostatnio skalowanie nieco mnie przekonało do siebie w przypadku Diablo 4 - początkowo też wydawało mi się mało sensowne, ale jak dłużej pograłem, to takie rozwiązanie zaczęło do mnie przemawiać ze względu na "otwarty" projekt świata i dowolność jeśli chodzi o kolejność popychania fabuły do przodu.

Online
Barbarella. //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 6132 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Jeśli chodzi o Diablo to ma doświadczenie tylko z Dwójką i muszę przyznać że lekkie skalowanie przeciwników też miałoby tam sens. Teoretycznie przecież można było cofnąć się do wcześniejszych poziomów żeby podgrindować trochę postać. Sęk w tym że nie miało to większego sensu bo raz że padali jak muchy a dwa dostawało się za nich malutko ikspeków jak na tak rozwiniętego bohatera. Trzeba więc było do znudzenia klikać ciągle w tej samej aktualnej lokacji żeby levelować i dobrać się w końcu do Bossa.

Liczba czytelników: 476443, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 55348 wątków oraz napisali 682338 postów.