Piranha Bytes ma swój kanał na YT, gdzie Björn i Jenny, a także twórcy z innych niemieckich studiów poruszają konkretne tematy na temat tworzenia oraz projektowania gier i ich poszczególnych elementów. Całkiem sympatyczne, choć ja od dwóch lat czekam na zapowiedź nowej gry PB. W ubiegłym roku Björn pojawił się na gamescomie, udzielił wywiadu, ale gry nie zapowiedzieli. Być może chcą zrobić tak jak przy okazji Risen 3 i zapowiedzieć grę na kilka miesięcy albo na rok przed premierą. Mam nadzieję, iż to, że stali się jedną z wielu firm THQ Nordic wpłynie pozytywnie na ich kolejną grę i np. twórcy z innych studiów pomogą im w tworzeniu elementów, które nie wychodzą im najlepiej. I vice versa: liczę, iż PB będzie miało jakiś wkład w zapowiedziany już remake pierwszego Gothica.
Lubię styl gier Piranha Bytes i odpowiada mi on najbardziej. Są to po prostu czyste action RPG. Wiele gier z tego gatunku sporo czerpie z hack'n'slashów np. przy rozwoju postaci, jak polskie Two Worlds. Znowu gry studia Spiders mają kilka innych rozwiązań, które niezbyt przypadają mi do gustu jak np. sterylne i mało żyjące światy. A Piranha Bytes trafia w punkt moich oczekiwań.