Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Zapowiedź Dark Souls Remastered - już graliśmy (PS4) - komentarze

Offline
profesjonalista19 //grupa Wojownicy RPG » [ Paladyn (exp. 505 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Chciałbym tylko dodać że Dark Souls jest od dłuższego czasu we wstecznej kompatybilności Xbox i kupując trójkę dostajemy kod na pierwszą część. Sam niedawno skończyłem Dark Souls na Xbox one i również świetnie się bawiłem - chociaż muszę przyznać że niejednokrotnie padały przy tym niecenzuralne słowa Dumny



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Ten remaster jest tak mało znaczący, że każdy posiadacz oryginalnej wersji powinien otrzymywać go za darmo jak to miało miejsce w przypadku BioShocka czy Skyrim Special Edition. Gra generalnie niewiele różni się od pecetowego DkSa z DSfixem i teksturami HD. Szkoda, że nie odważono się na większe zmiany czy poprawki. Są lokacje, które można by bardziej dopieścić, bo w niektórych jest dość pustawo. W takich chociażby Demonicznych Ruinach można poczuć powiew oldschoolu i poczuć się jak w grze z przełomu wieków. To nie jest do końca minus, bo sam cenię DkS m.in. właśnie za to, że podczas gry wielokrotnie czułem się jak wtedy, gdy po raz pierwszy ogrywałem Gothica albo Severance. Blighttown prawie jak Stara Kopalnia z Królową Pełzaczy (Quelaag) na czele. Twierdza Sena przypominała mi miejscami Kamienną Twierdzę (zwłaszcza gdy znajdujemy się na jej szczycie), a wspomniane Demoniczne Ruiny - Świątynię Śniącego. Liczę, że przynajmniej sterowanie klawiaturą i myszką bardziej dopracują względem pierwotnej wersji by można było się obejść bez fanowskich patchy, choć odkąd się nauczyłem to i tak w Soulsy gram na padzie.
PS. A z tym panem ze screena na drugiej stronie walczyłem sobie wczoraj. Uśmiech Generalnie trudny nie jest, ale jest o wiele lepiej gdy przyzwiemy NPCa do pomocy. Szczęśliwy

Liczba czytelników: 475815, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53785 wątków oraz napisali 675830 postów.