Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Recenzja Wiedźmin 3: Dziki Gon PC - komentarze

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Czasami gdy się Wam coś przyblokuje, zróbcie szybki zapis i wczytajcie ponownie.
Wygląd trawy i wody, to kwestia ustawień. U mnie było podobnie, po zastosowaniu konfiguracji proponowanej przez soft nvidii wszystko wygląda oszałamiająco. A kolory, może trochę takie amerykańskie przerysowane, ale czasami przy mocnym świetle tak przyroda w naszych lasach przed zachodem słońca wygląda.



Offline
Romeus //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 210 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: shuwar
Wygląd trawy i wody, to kwestia ustawień. U mnie było podobnie, po zastosowaniu konfiguracji proponowanej przez soft nvidii wszystko wygląda oszałamiająco. A kolory, może trochę takie amerykańskie przerysowane, ale czasami przy mocnym świetle tak przyroda w naszych lasach przed zachodem słońca wygląda.


Ja jadę na Radeonie, więc może taka "żarówiastość" kolorów to "wina" tej karty, bo poprzednio miałem nVidię i rzeczywiście kolorystyka we wszystkich grach była bardziej stonowana. A poza tym pełna zgoda Shuwar - przyroda w Wiesiu jest bardzo "nasza", polska. Jak się na to patrzy, to się chętnie przymyka oko na jakieś tam błędziki. Przynajmniej ja tak mam. pzdr. Uśmiech

Offline
novy13 //grupa Growi Bohaterowie » [ Komandor Shepard (exp. 562 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Trochę więcej pograłem jednak tryb życia nie daje mi zbyt dużych możliwości by pograć porządnie ale fakt że z czasem gry troche zaczynają być widoczne błędy, może niezbyt upierdliwe ale są, choć przy dzisiejszych grach to chyba standard jedynie Blizzard to dopilnowuje, tak ja to odbieram.
Ale jestem zadowolony że w mojej ulubionej tematyce i gatunku gier akurat polska produkcja zajmuje u mnie czołowe miejsce ostatnich lat.
Ps. Jest to pierwsza gra na nowym kompie i jest to gra najładniejsza graficznie jaką widziałem

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Błędów się nie ustrzegniesz. To jest tak gigantyczny świat, że nie ma takiej możliwości by wszystkie błędy odszukać w fazie testów. Fakt jest taki, że te błędy, które nawet się pojawiają są mało znaczące.
Jak już pisałem. W Dragon Age 3 towarzysze przez błąd nie rozmawiali podczas zwiedzania z nami a do tego dźwięk się sypał.

Offline
pawelecki96 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2386 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Płotka niestety czasem wpada na niewidzialne ściany przy wyższych klifach z których nie da się zeskoczyć, wpadnie na jakiś płot albo inne drzewo, ale po wszelkiej maści łąkach i lasach jeździ się nią arcywygodnie.
Btw, czy tylko ja mam wrażenie, że Wilk otrzymuje stanowczo za wysoki damage przy upadku z nieszczególnej wysokości? Płotka może sobie polecieć kilkanaście metrów w dół i nic jej nie jest a ten zeskoczy z jakiegoś dachu i już leci po pasku hp Dumny

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: pawelecki96
Btw, czy tylko ja mam wrażenie, że Wilk otrzymuje stanowczo za wysoki damage przy upadku z nieszczególnej wysokości?

Ta, w Mysiej Wieży zeskoczyłem z jednego piętra na drugie i przy pełnym zdrowiu zaliczyłem zgon...

A co do konia, to wg. mnie zrealizowany jest tak sobie. Sterowanie jest jednak dość topornie. Dużo lepiej ujeżdżało mi się kuca w Assassin's Creed. W ogóle nie podoba mi się movement postaci w Wiedźminie, jest jakiś taki toporny, momentami mam wrażenie jakbym grał w sieciówkę i miał lagi Dumny

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675759 postów.