Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Artykuł - Otwarty świat Wiedźmina 3 - błogosławieństwo czy przekleństwo? - komentarze

Offline
pawelecki96 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2375 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Wierzę, że CD Projekt RED nie zrobi bubla. Mają już wprawę w tworzeniu genialnej fabuły, teraz tylko muszą popracować nad otwartym światem. Z resztą, już w poprzednich "Wiedźminach" mieliśmy zarodki otwartego świata - Pola nieopodal Odmętów czy tereny wokół obozu Kaedweńczyków.



Offline
LordVetinari //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 348 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Panie i panowie z CD Projekt Red pokazali już, że potrafią robić gry mogące pod każdym względem konkurować z zachodnimi produkcjami i nawet je pokonywać. Więc wierzę, że otwarty świat Wiedźmina 3 będzie na tyle dobry, że nie powstydziła by się go choćby Bethesda. W to wierzę i trzymam kciuki!

Online
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9275 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
messiahone - świetny artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem. Idealnie opisałeś, na czym polega trudność w konstruowania otwartego świata.

Jednak te km2 są niemiarodajne. Jak to niby jest liczone? Skąd wiadomo, że jeden krok w GTA jest taki sam jak w Skyrim? Świat w Test Drive nie jest aż o tyle większy od mapy San Andreas. Uśmiech

Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
Materiał kozacki. Widać jak na dłoni, że produkcja hybrydy jest dużo trudniejsza, nie mniej mam nadzieję, że CDP da radę. Mam też nadzieję, że już ostatecznie pożegnamy się z klonami ludzi na ulicach. Właśnie, nie napisałeś jeszcze o tym, że miasta powinny żyć swoim życiem cały czas.

Offline
lukasrada //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 297 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Mi pomysł z otwartym światem bardzo się podoba, ale mam nadzieję że oprócz dobrze rozstawionych elementów krajobrazu nie zapomną poustawiać jakiś wiosek na całej mapie. Może to będzie zły przykład ale w Gothicu III były tak jakby 3 królestwa. Nordmar, Myrtana i Varant. A w każdym z nich było dużo miast. Dlatego raczej wolałbym żeby zrobili dużo lokacji z jakimiś prostymi dla wiedźmina sprawami. Czyli pozbyć się potwora/ów

Offline
messiahone //grupa Stara Gwardia » [ H.A.M.S.T.E.R. (exp. 181 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
messiahone - świetny artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem. Idealnie opisałeś, na czym polega trudność w konstruowania otwartego świata.

Jednak te km2 są niemiarodajne. Jak to niby jest liczone? Skąd wiadomo, że jeden krok w GTA jest taki sam jak w Skyrim? Świat w Test Drive nie jest aż o tyle większy od mapy San Andreas. Uśmiech


Dzięki za ciepłe słowa Uśmiech Dane o wielkości map to oficjalne informacje Uśmiech Czasami byc może zawyżone przez producentów, ale chyba samemu zmierzyć tego sie nie da;)

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675295 postów.