Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Recenzja Wiedźmin 2: Zabójcy Królów PC - komentarze



Offline
bat2008kam //grupa Stara Gwardia » [ Hamster: Total War (exp. 49226 / 54800) lvl 17 ]0 kudos
U mnie to zapewne tylko chwilowe... Często mam napady, gdy dosłownie nie mogę się skupić na rozgrywce. Wiedźmina 2, łącznie z dzisiejszym dniem, nie włączałem od 4 dni... I nie jest to wina optymalizacji, bo gra działa płynnie. Po prostu jakoś nie mogę wejść w klimat. Pod tym względem jedynka mną zawładnęła, była swojska, wszędzie było czuć odwołania do polskich dzieł i popkultury... W W2 mi tego bardzo brakuje.

Offline
bat2008kam //grupa Stara Gwardia » [ Hamster: Total War (exp. 49226 / 54800) lvl 17 ]0 kudos
Na początku byłem dość daleko, w obozie jakimśtam. Potem usunąłem save'y, bo chciałem zacząć na nowo, z pełnym zrozumieniem i zaangażowaniem. I jestem we Flotsam... I nijak nie chce mi się grać dalej ;/

Kolejny restart save'a? ;/

Cóż, W2 zostawiam na wakacje...

Offline
Ravnarr //grupa Growi Bohaterowie » [ Big Boss (exp. 68711 / 82200) lvl 18 ]0 kudos
Miałem podobnie z ostatnim Falloutem, którego swoją drogą nie ukończyłem i odinstalowałem. Boję się, ze z Wiedźminem może być podobnie, zwłaszcza, jeśli bug, który mam, uniemożliwi dalszą grę. Uprzedzając pytanie, wrzuciłem mój problem na Gierunkowskaz.

Offline
bat2008kam //grupa Stara Gwardia » [ Hamster: Total War (exp. 49226 / 54800) lvl 17 ]0 kudos
W W2 niemal wszędzie chwalony jest system walki. Rozumiem, subiektywizm... Ale jednak ten z jedynki jakoś bardziej mi się podobał. Nie wiem jak jest na dalszych etapach, ale początkowe polegają tylko na turlaniu się i jak najszybszym klikaniu myszą.

Chyba najpierw przejdę ponownie Wiedźmina 1, stworzę sobie save i dopiero zacznę dwójkę.

Offline
Ravnarr //grupa Growi Bohaterowie » [ Big Boss (exp. 68711 / 82200) lvl 18 ]0 kudos
Na dalszych etapach walka też na tym polega... Dwa największe moim zdaniem minusy walki: po pierwsze, nie można pić eliksirów w czasie starcie, mają one bardzo krótki czas działania i trwają nawet podczas dialogów... Po drugie, rzucanie znaków jest trudne, bo Geralt zatrzymuje się w miejscu i dopiero wtedy rzuca Znak, a w międzyczasie ciosy zadaje nam 8 przeciwników naraz... A, odbijanie strzał mieczem mogło by być spontaniczne, a nie wymagać ciągłego trzymania bloku.

Offline
Lehita //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 4271 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Z resztą w drzewku jest umiejętność która powoduje zwiększenie czasu działania eliksirów jak i znaków. Wiem że lepiej ładować w walkę , ale czasami jest dobrze zwiększyć coś innego Uśmiech Ja jeszcze nie wiem jak korzystać z mutagenów . Chyba muszę je odblokować w drzewku rozwoju Zawstydzony

Liczba czytelników: 475800, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675763 postów.