Strona główna » Gry strategiczne » Podgląd tematu
Earth 2160 PC - komentarze



Offline
Kotecek_PL //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 391 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Największą bolączką tej gry jest brak wsparcia dla procesorów wielordzeniowych / wielowątkowych. Po wyprodukowaniu około 30.000 jednostek płynność gry spada. Mogli by wypuścić patch dodający obsługę wielu rdeni, Na większości AMDkach w takich warunkach sobie na pewno nie pogramy, intele z mocnymi pojedynczymi rdzeniami do tej gry dla map z nieograniczonymi surowcami to jedyna opcja.

Offline
Kotecek_PL //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 391 / 400) lvl 7 ]0 kudos
No nie ? 40 klatek na 2080TI nawet po zejściu na rozdzielczość 2160x1440.
A tak na serio, post dotyczył braku możliwości wykonywania obliczeń na wielu rdzeniach procesora przez samą grę, co jest spowodowane tym że gra nie była tworzona z myślą o jednostkach wielordzeniowych co jest dla mnie dziwną decyzją, Earth 2160 na swoje czasy był dość zaawansowana produkcją pod względem użytych technologii, to już były czasy procesorów wielordzeniowych Puszcza oko

Liczba czytelników: 475815, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53785 wątków oraz napisali 675824 postów.