Offline
Nigdy mi nie było po drodze ze strategiami, mimo to nie potrafiłem odmówić kolejnej pobocznej odsłonie Halo - drugiej części RTS-owego Wars. Obecne w galerii screeny to niezłe bullshoty, bo na Xboksie produkcja aż tak dobrze nie wygląda. Pomijając bardzo efektowne przerywniki CGI między misjami, w boju sprawia wrażenie Spartan Assault na sterydach.
Tym niemniej to wciąż RTS zaprojektowany pod sterowanie padem, co wyszło naprawdę nieźle - jednostkami komenderuje się całkiem wygodnie, choć nie da się ukryć, że myszka byłaby tu znacznie lepsza. Jako że nie jestem miłośnikiem ani znawcą gatunku, grało mi się średnio i odniosłem wrażenie nie do końca dobrze zbalansowanego poziomu trudności - finał wcale nie był największym wyzwaniem.
Jeśli mógłbym wybierać, jaki będzie kolejny spin off głównej serii, chyba wolałbym następnego twin stick shootera, choć w swojej kategorii Halo Wars 2 wypada chyba całkiem nieźle.
Tym niemniej to wciąż RTS zaprojektowany pod sterowanie padem, co wyszło naprawdę nieźle - jednostkami komenderuje się całkiem wygodnie, choć nie da się ukryć, że myszka byłaby tu znacznie lepsza. Jako że nie jestem miłośnikiem ani znawcą gatunku, grało mi się średnio i odniosłem wrażenie nie do końca dobrze zbalansowanego poziomu trudności - finał wcale nie był największym wyzwaniem.
Jeśli mógłbym wybierać, jaki będzie kolejny spin off głównej serii, chyba wolałbym następnego twin stick shootera, choć w swojej kategorii Halo Wars 2 wypada chyba całkiem nieźle.