Strona główna » Gry strategiczne » Podgląd tematu
Recenzja XCOM: Enemy Unknown PC - komentarze



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Bardzo dobrze że jest system turowy bez niego to po prostu była by lipa i tyle, z ocenki 8/10 zrobiła by się 7 albo nawet i 6. Systemu turowy to kluczowy elementy tejże gry (serii )

Pod lupę można wziąć chociażby Fallouta 3 który nie miał tur ze względu na widok FPS co mocno się odbiło na samej serii , i fani niemalże mieli zlinczować developera.

Według mnie takie rozwiązania (robienia ze staroci nowa grę pod nowych graczy) to zszarganie dobrego mienia serii. A tu wielki respekt że twórcy zrobili wszystko z głową i mieli na to pomysł tak by nie kaleczyć serii.

Offline
silverkin //grupa Mieszczanie » [ Lord (exp. 121435 / 130000) lvl 25 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Jedyny element w tej grze jaki mi nie pasuje to ten system turowy. Może i jest to ważny element przynajmniej dla fanów. Ale ja jakoś tego nie czuje.

No tak, bo przecież fajniej jest wpaść w czasie rzeczywistym, bez taktyki (bo to przecież jest nudne, głupie i w ogóle trzeba przy grze trochę myśleć, a to jak powszechnie wiadomo - boli) i robić rozpierduchę jak Rambo.

Offline
czokczok //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 16 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Cytat: silverkin
Akurat w tej grze Ci to nie pasuje, pomimo tego, że seria była utrzymywana w tej konwencji.


Mam tego świadomość. Nie miałem styczności z serią. Gdzieś tam widziałem, ale sam nie grałem. Mimo to zdania nie zmienię.


Akurat w oryginalnym X-COM był całkiem inny system turowy opary na jednostkach czasu - tutaj to "ulepszono", co mi się zdecydowanie nie podoba i już samo to wystarcza (nie wyliczając całej masy innych uproszczeń (a nie udogodnień, jak to by chcieli widzieć twórcy)), aby gry nie kupić. Zwyczajne żerowanie na legendzie, koniec, kropka.

Liczba czytelników: 475745, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675298 postów.