Strona główna » Gry strategiczne » Podgląd tematu
Kody do Rome: Total War PC - komentarze



Offline
Albercik2 //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Co do tworzenia jednostek:
wyszukujemy w katalogu "Data" plik "export_descr_unit.txt"
są tam nazwy, statystyki i ID jednostek
Interesują nas linijki Type np "type roman praetorian cohort urban i"
Uwaga! Przy wpisywaniu nazwy jednostek nie może być tego znaczka "_"
No i wpisujemy zgodnie z ze wzorem:
create_unit "nazwa_miasta" "nazwa jednostki" "ilość" "lvl doświadczenia" "lvl pancerza" "lvl broni"
czyli:
create_unit "Rome" "roman praetorian cohort urban i" 5 3 3 3
Uwaga! cudzysłów " musi występować w tych miejscach jak w przykładzie
Ciekawostka! niektóre nazwy miasta w polskiej wersji językowej zawierają dwa człony, jeżeli chcemy by kod tutaj opisany lub np process_cq zadziałał musimy odnaleźć w folderze "Datatext" plik "imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt" i tutaj znaleść miasto które nas interesuje i wpisac jego angielką wersje np.:
Plemię Getów -> process_cq Tribus_Getae
Augusta Treverorum -> process_cq Trier

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53758 wątków oraz napisali 675733 postów.