Strona główna » Konkursy » Podgląd tematu
Rozwiązanie konkursu Gigabyte



Offline
slizeer //grupa Akademia Morderców » [ Ninja (exp. 19 / 20) lvl 3 ]0 kudos
Cytat: Daerdin
Cytat: slizeer
(dalibyście kubek/koszulkę/pendrive'a to byłoby świetnie!).
Takie nagrody były już wielokrotnie, sam je wygrałem dwa razy. Po co więc po raz kolejny dawać to samo?

Gdyż są o wiele praktyczniejsze i bardziej przydatne. Można je też odstąpić komuś znajomemu, kto ucieszy się z tego o wiele bardziej, niż z długopisu i notesu... Kilka miesięcy temu wygrałem od Gigabyte naprawdę sporą paczkę gadżetów, a było to w konkursie, w którym do wygrania była tylko jedna nagroda. Jednakże chłopaki postanowili dołożyć do puli duuużą pakę gadżetów. Powędrowała ona właśnie do mnie. I powiem wam, że było z czego rozdawać i tak np. kubek i koszulka dostały się mojemu bratu, a pendrive dziewczynie. Takie gadżety są zdecydowanie lepsze.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
@ slizeer - zauważ, że za pierwsze trzy miejsca nagrody były zacne, więc na jakość nagród w tym konkursie bym nie narzekał. Przeważnie te "podiumowe" miejsca są nagradzane ciekawymi rzeczami, a pozostałe kilka, o ile w ogóle, otrzymują jakieś mniej lub bardziej wartościowe gadżety.

Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
@slizeer - strasznie nie lubię się wypowiadać w takich tematach, niemniej jednak zrobię wyjątek i zabiorę głos.

1. Udział w konkursie jest całkowicie dobrowolny, nikt nie zmuszał Cię do "ślęczenia". Co do nagród, pomijając fakt, że my nie mieliśmy z ich kształtem nic wspólnego, to zapewne biorąc udział liczyłeś na pierwsze miejsce, a nie któreś z "pocieszenia", czyż nie? Brałeś udział aby wygrać gadżety?

2. Nagrody rzeczywiście zostały wysłane wtedy, kiedy pisałem (we wrześniu), niemniej jednak przyszły do nas, zamiast do zwycięzców (o czym początkowo nie wiedzieliśmy). My musieliśmy uzupełnić dane na kartach gwarancyjnych, GB musiał podbić itd. - tak więc proces się wydłużył, a pisanie na forum wszystkiego mija się z celem, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie marudził, że się przeciąga, że ściemniamy, że to, że tamto. Więc jaki sens tłumaczyć? Lepiej było przeczekać i tyle.

3. Z jednym pytaniem był błąd, do czego się przyznaliśmy i też nie z naszej winy. Nie jesteśmy portalem o tematyce sprzętowej, tak więc wybacz, ale nie nasza ekspertyza w tym przypadku dała ciała, tylko GB - gorzej bo nam się dostaje, ale tak to już jest, my organizujemy, my jesteśmy odpowiedzialni. Jedyne, co z naszej strony nie wyszło, to system wyświetlania odpowiedzi, już po zakończeniu, niemniej jednak, pracuję nad tym i niedługo będzie wszystko poprawnie. Już zapowiadając konkurs pisałem, że system jest w wersji beta i ewentualne problemy mogą wystąpić. Tym bardziej, że jest unikatowy, nigdzie indziej czegoś podobnego nie widziałem.

4. Na wysyłkę nagród mamy miesiąc czasu od momentu zakończenia konkursu (jest zapisane w regulaminie) - był lekki poślizg, to fakt, niemniej jednak nie z naszej winy. Cała logistyka związana z nagrodami była dość skomplikowana, jak się okazało. PW użytkownicy pisać nie muszą, bo my pamiętamy o wszystkich, a jak to się mówi, "nadgorliwość gorsza od..."

5. Sposób wysyłki? A co w nim było nie tak? Na garść gadżetów miała iść paczka 50x50x30 cm? Przyszły uszkodzone, czy jak? Dotarły gadżety? Jeśli tak, to sposób wysyłki się sprawdził idealnie.

I na koniec jeszcze raz powtarzam - nie chcesz brać udział w konkursach, to nie bierz, a jeśli bierzesz, to ciesz się z każdej nagrody, inaczej nie ma to najmniejszego sensu. MG jest chyba jedynym portalem, w którym tak otwarcie o wszystkim rozmawiamy z czytelnikami, wyciągamy wnioski, pytamy itd. - wypada to chyba docenić. My cenimy Was, więc wy ceńcie naszą pracę, nawet jak się zdarzy jakaś "wpadka" - wszyscy jesteśmy ludźmi.

Offline
slizeer //grupa Akademia Morderców » [ Ninja (exp. 19 / 20) lvl 3 ]0 kudos
Cytat: bigboy177
5. Sposób wysyłki? A co w nim było nie tak? Na garść gadżetów miała iść paczka 50x50x30 cm? Przyszły uszkodzone, czy jak? Dotarły gadżety? Jeśli tak, to sposób wysyłki się sprawdził idealnie.

To się uśmiałem Uśmiech Nie rozumiem, jak można nie mieć pojęcia o tym, jak przesyłki na poczcie giną. Wystarczyło, że RAZ wysłałem do klienta przedmiot w taki sposób jak Wy wysłaliście gadżety, a przesyłka zaginęła. Nauczyłem się. Rozumiem, że Wy nauczycie się dopiero wtedy jak nagroda nie dojdzie do adresata? Wtedy będziecie mówić, że wysłaliście, adresat, że nie otrzymał, a nikt nie będzie mieć na to dowodu - ani nadania, ani potwierdzenia odbioru i sytuacja będzie patowa z minusem dla Was. Na listy priorytetowe nie ma potwierdzenia nadania. Na POLECONE owszem. Chyba oczywistym jest, że prędzej ukradną zwykły list (bez znaczenia czy priorytetowy) niż polecony. Poza tym wszelkie szanujące się portale nagrody wysyłają kurierem, nie Pocztą Polską Uśmiech Wiadomo dlaczego. To, ze przesyłka do mnie dotarła to raczej szczęście niż w Waszym mniemaniu oczywistość. Bynajmniej nie piszę tego wszystkiego przez złośliwość, ale ku przestrodze i aby pewne rzeczy zostały poprawione. Czy to tak źle, że chcę abyście zmienili sposób wysyłki i nie zaliczyli gafy?

Cytat: bigboy177
gorzej bo nam się dostaje, ale tak to już jest, my organizujemy, my jesteśmy odpowiedzialni.

Przecież to oczywiste. Nie macie co na Gigabyte winy przerzucać.

Cytat: MicMus123456789
Po za tym slizeer w konkursie brało udział chyba ponad 200 osób więc ciesz się z tego, że w ogóle coś wygrałeś.

Ja swojej wygranej byłem raczej pewien, nie wiedziałem tylko, które miejsce Puszcza oko

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
@slizeer Jeśli myślisz, że możesz, jesteś na siłach pokierować konkursem to mogę Ciebie zapewnić, że to nie jest tak proste. Zawsze znajdą się mędrcy, ale jak mają coś zrobić to nie wiedzą za co się złapać. Ważne, że dostałeś przesyłkę z nagrodą. Koniec.

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675295 postów.