Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Stellar Blade - walka z bossem i nowa lokacja na świeżym gameplayu - komentarze

Online
Barbarella. //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 3737 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
No no. Teraz widzę dlaczego MrPack i Balic87 tak się podjarali tą grą. Zadziorny Pewno gdybym była facetem to dla tej panny specjalnie kupiłabym te PS5, kto wie. Może w przyszłości będzie jakaś konwersja na peceta no i cheaty na tego Bossa. Uśmiech



Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3594 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: Barbarella.
No no. Teraz widzę dlaczego MrPack i Balic87 tak się podjarali tą grą. Zadziorny Pewno gdybym była facetem to dla tej panny specjalnie kupiłabym te PS5, kto wie. Może w przyszłości będzie jakaś konwersja na peceta no i cheaty na tego Bossa. Uśmiech
Oj tam od razu podjarani Dumny Nie żałowali polygonów na EVE i jej ekhm wdzięki Niewinny Martwią mnie trochę te soulsowe elementy, bo perfekcyjne bloki i uniki są tu kluczowe... lub ja tak lamiłem w demie, że parę razy zginąłem Konsternacja

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Po zagraniu w demo wiem, że kupię pełną wersję. Grało się przyjemnie i gra klimatem przypomniała mi nieco ostatnie FF, pewnie dlatego, że klimat jest dość podobny. I nie wiem czy walka wymaga bardzo precyzyjnego unikania i parowania czy może ja coś źle robiłem, bo średnio mi wychodziło, a tyle gier Soulso podobnych ograłem xD

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Ograłem wczoraj demo. Hype wystrzelił. Setting trafił w mój gust idealnie. Ponury świat postapokaliptyczny. Design lokacji to małe mistrzostwo. Grafika robi wrażenie. Po ilości detali i geometrii widać, że to nie gra, która powstawała jeszcze na PS4.

Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe, bo to bardziej souls lite. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher i niewłaściwe sygnały są wysyłane do mojej podświadomości. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki.

Ten dron latający za nami jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie jest nawet podobny klimat i gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia.

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
Ten dron latający za nami jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie jest nawet podobny klimat i gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia.


Może nie trzeba postaci od razu samej sobie zostawiać, ale mogli się ograniczyć do komunikatora lub czegoś w tym stylu. Ewentualnie dron by pasował gdyby był towarzyszem SI.

Liczba czytelników: 475815, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53783 wątków oraz napisali 675821 postów.