Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Świetne Final Fantasy XVI nie pomogło, Square Enix pod kreską - komentarze



Offline
balic87 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 907 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: mrPack
Legenda głosi, że szefowie SE nigdy nie byli i nie będą zadowoleni Dumny Passa złych decyzji trwa (sprzedali tyle studiów wraz z markami za bezcen, próbowali z NFT, wtopa z Forspoken).
największą porażką była moim zdaniem sprzedaż świetnego Tomb raider!

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9072 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
FF XVI to dziwny twór, niby ładne, niby przyjemnie się gra, ale w pewnym sensie jest to ciężka i mało wciągająca produkcja.

Właśnie chyba tu leży problem. Jest to łatwa i przyjemna gra, gdzie pozbyto się turowych walk. Niepotrzebnie kombinowali. Dobra gra sama się obroni i odniesie ogromny sukces - patrz Elden Ring, Zelda: Tears of the Kingdom, Baldurs Gate III - żadna z tych gier nie prowadzi za rączkę, wszystkie mają wymagające i głębokie mechaniki, które powinny odstraszyć casuali, a jednak gry biją rekordy popularności.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Niestety ten nowy Final to taka wydmuszka. Niby miał otworzyć się na nowych graczy, więc postanowiłem spróbować. Co dostałem? Prostą grę z banalnymi i mało angażującymi mechanikami, niewidzialnymi ścianami i innymi ograniczeniami. Ani system walki nie wciąga, ani fabuła - więc już grywalność jest kiepska. Do tego wersja na PS5 nie działa dobrze (spadki klatek), przy tym oferując przeciętną oprawę - grafika ma swoje momenty, ale w wielu miejscach kuje kiepskimi teksturami czy generalnie - niskim kunsztem artystycznym. Po tych wszystkich głośnych zapowiedziach i prezentacjach to spory zawód.

Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 3149 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Jeśli chodzi o FF XVI to odpadłem po godzinie w demo (trwa ono w całości chyba ze 2-3 godziny) Zdziwiony Nie wiem kto wpadł na genialny pomysł, by polegało ono na tym, że oglądało się jakieś pół godziny cutscenek i grało się jakieś 5-10 min, a później znów filmiki i kilka minut grania Konsternacja Nie przeszkadza mi zagłębianie się w fabułę przez długie sceny (uwielbiam MGS 4 Puszcza oko ), ale po co mi aż tak zapoznawać się z fabułą skoro w demo bardziej interesuje mnie jak wyglądają np. walki, a historię mógłbym poznawać po zakupie pełnej wersji.

Offline
Barbarella. //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 2717 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: mrPack
ale po co mi aż tak zapoznawać się z fabułą skoro w demo bardziej interesuje mnie jak wyglądają np. walki, a historię mógłbym poznawać po zakupie pełnej wersji.

Zdaje się że to taki chwyt marketingowy. Chcieli Cię w fabułę wciągnąć żebyś był bardziej chętny na kupno pełnej wersji. Uśmiech

Liczba czytelników: 475086, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 52874 wątków oraz napisali 671781 postów.