Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Dead Island 2 było początkowo zbyt skomplikowane, twierdzą deweloperzy - komentarze



Offline
thiefi //grupa Sfora kontestatora » [ Alessa (exp. 201 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Gry powinny być proste (ale nie prostackie) w swoich mechanikach, czytelne, sterowanie intuicyjne by wogole o nim zapomnieć, a gameplay tak miodny, że człowiek woli mocz trzymać niż pada odłożyć.
Twórcy gier zapomnieli już chyba czym są gry i dlaczego tak świat je pokochał. Ścigają się kto zrobi bardziej przytłaczająca, męcząca i powtarzalna do znudzenia mechanikę w której połowę kombinacji ciosów gracze nigdy nie używają, bo nie mogą ich zapamiętać i mapa w której 90% ludzi itak wszystkiego nie obejrzy.
Liczy się miodny gameplay i dlatego dla mnie GOTY tego roku będzie Resident Evil 4 remake, remake starej gry w której to wszystko co napisałem na początku zagrało i jeszcze doszło ulepszanie broni i new game plus.

Gry powinny bawić, a zabawa wciąga, dlatego na wiejskich weselach 30 lat temu wujek staszek bawił się do świtu, bo była wciągająca zabawka i alkohol się nie kończył.
Gra tak samo ma bawić i fun ma się nie kończyć nawet jak są napisy końcowe dajesz new game plus i grasz ze swoim ekwipunkiem i rozbudowana postacią dalej.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675845 postów.