Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Gothic Remake na nowym zwiastunie. Wizyta w kopalni - komentarze



Online
Barbarella. //grupa Mieszczanie » [ Knecht (exp. 1585 / 2000) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Coś czuje, że królową pełzaczy już nie będzie tak łatwo pokonać

Nie pamiętam już tego , a co na jakiegoś buga trafiłeś ? Teraz gram w Kroniki Myrtany i już dwa razy dzięki bugowi pokonołam przeciwnika który normalnie rozsmarowałby mnie na ziemi , A w oryginalnym Gothiku pamiętam stadko zębaczy które powystrzelałam z łuku bo się zaklinowali na czymś i nie mogli się do mnie dostać { no prawie powystrzelałam bo mi strzał zabrakło ale dało się już mieczem dokończyć sprawę}. Szczęśliwy No ale liczenie na takie bugi nie jest dobrym sposobem na przejście Gothików czy Myrtany , aż tak często się nie zdarzają. Uśmiech

Offline
Kerberos //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 90 / 200) lvl 6 ]1 kudos
Ooo, fajna kopalnia, mam nadzieję, że się tam nic nie stanie... xD

Widać, że sugestie fanów na serio wzięto sobie pod uwagę i poprawiono kolorystykę. Dziwnie się czuję słuchając angielskich dialogów, mam nadzieję, że ktoś weźmie się za polską lokalizację, bo była mistrzowska. Ciekawie wygląda ork - nie widać, aby był jakąś bezmózgą bestią, jak to było w oryginale.
Jednak najbardziej chciałbym, aby odtworzono te odczucie faktycznego progresu, którego dokonaliśmy - żeby na początku gry byle kretoszczur mógł nas rozsmarować po trawie, pierwszy lepszy kopacz, czy strażnik może stłuc nam ryj na galaretę, ale za to na koniec będziemy w stanie wjechać solo w stado orków i zostawić z nich pył - to była esencja Gothic I i Gothic II.

Ogólnie pozycja obowiązkowa, jako fanatyka oryginału.

Online
Barbarella. //grupa Mieszczanie » [ Knecht (exp. 1585 / 2000) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: Kerberos
Ciekawie wygląda ork - nie widać, aby był jakąś bezmózgą bestią, jak to było w oryginale.

Ej no . Był jakiś szaman który jakieś Ulu-Mulu chciał i nie był głupi ale nie wiem czy w I czy w II .
Cytat: Kerberos
będziemy w stanie wjechać solo w stado orków i zostawić z nich pył

Trochę pojechałeś. To se ne da. .

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2296 / 3000) lvl 11 ]1 kudos
Cytat: Barbarella.

Trochę pojechałeś. To se ne da. .
Wcale nie pojechał, choć walka z wieloma przeciwnikami na raz była łatwiejsza w trójce. Tam "duża broń III" + dużo staminy pozwalało zacząć podbijanie Trelis od środka, a nie z zewnątrz, jak to dla bezpieczeństwa się z reguły robiło.
A o drugim Gothicu z dodatkiem już pisałem - wciąż uważam to za najlepszą grę RPG wszech czasów pod względem uczucia progresji. Młoda Polna Bestia prawie zabija Cię na początku, a przedostatni smok pada na 6 strzałów. A wszystko stopniowo.

Online
Barbarella. //grupa Mieszczanie » [ Knecht (exp. 1585 / 2000) lvl 10 ]1 kudos
Cytat: Guilder
Wcale nie pojechał, choć walka z wieloma przeciwnikami na raz była łatwiejsza w trójce.

Eee. W Trójce to Orka się dało utłuc już na początku gry , w Jedynce czy Dwójce rzecz nie do pomyślenia. A a propos polnej bestii to w Kronikach Myrtany jedna właśnie wybiła mi z głowy łażenie po polach jak na razie. Zawstydzony

Offline
Kerberos //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 90 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: Barbarella.
Ej no . Był jakiś szaman który jakieś Ulu-Mulu chciał i nie był głupi ale nie wiem czy w I czy w II .

Ur-Shak i był jeszcze Tarrok w Nowej Kopalni, jeśli chodzi o tych, którzy umieli mówić - o ile dobrze pamiętam. Ale nie sprecyzowałem - wizualna kreacja w G1 i G2 jakoś nie budziła respektu wobec orków jako istot równych człowiekowi. Dopiero w G3 je "ucywilizowano".

Cytat: Barbarella.
Cytat: Kerberos
będziemy w stanie wjechać solo w stado orków i zostawić z nich pył

Trochę pojechałeś. To se ne da. .

Dało się Puszcza oko . Mimo to, większe wyzwanie stanowili Wojownicy Cienia w G2.

Liczba czytelników: 473874, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 51691 wątków oraz napisali 666433 postów.