Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Far Cry 6 na konsolach bez ray tracingu - komentarze



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9275 / 10800) lvl 13 ]1 kudos
Cytat: wojteklog
Cytat: balic87
Jaka bzdura !! A co z tymi graczami którzy mają tv full HD? Dlaczego dla nich nie może być opcji niższej rozdzielczości z włączonym rt ??? Dlaczego mają o wszystkim sami decydować ??


Full HD + RT? To chyba slabe polaczenie...

Ratchet and Clank: Rift Apart pokazał, że rozdzielczość dynamiczna 1080p-1440p z włączonym RT przy 60 fps jak najbardziej zdaje egzamin i tej niskiej rozdzielczości wcale tak nie widać, gdy do gry wrzucony jest jeszcze dobry anti-aliasing. W grze Insomniac obraz jest czysty i ostry niezależnie od trybu graficznego. Nie ma takich artefaktów niskiej rozdzielczości jak np. w grach na PS4 Pro. Tak więc to tylko brak czasu twórców Far Cry’a.

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13339 / 16200) lvl 14 ]1 kudos
Ubisoft i optymalizacja? To się kupy nie trzyma. Po prostu nie chce im się poświęcić dodatkowego czasu na przygotowanie RT dla konsol i tyle. U nich i bez Ray Traycingu gry mają problem z płynnością. No chyba, że to NVIDIA maczała palce w braku śledzenia promieni na konsolach.

Offline
balic87 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 1032 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: dabi132
Ubisoft i optymalizacja? To się kupy nie trzyma. Po prostu nie chce im się poświęcić dodatkowego czasu na przygotowanie RT dla konsol i tyle. U nich i bez Ray Traycingu gry mają problem z płynnością. No chyba, że to NVIDIA maczała palce w braku śledzenia promieni na konsolach.
Skoro przy oficjalnych wymaganiach do dzialania rt w 30 fps potrzeba az rtx 3080 to chyba faktycznie cos w tym jest... no coz szkoda.

Liczba czytelników: 475745, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675299 postów.