Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Cyberpunk 2077 uszkadza zbyt duże zapisy - komentarze



Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Wiem, że to drobiazg, ale wielokrotnie widywałem taką pisownię - nie "GoG", tylko "GOG" - wszystko dużymi literami, bo jest to skrót od Good Old Games. Uśmiech

Co do samego newsa... Cóż, ewidentnie REDzi mają mnóstwo roboty teraz i ciężko orzec co dokładnie zawiniło w procesie produkcji. Niemniej życzę im, aby sprawnie wyeliminowali bugi, bo mimo wszystko Cyberpunk 2077 naprawdę zasługuje na uznanie, a wszystkie zalety tego tytułu są przyćmiewane przez stan techniczny gry.

Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3596 / 4800) lvl 11 ]1 kudos
Podobno błąd dotyczy tylko wersji PC co jest dziwne, bo prędzej takich cudów bym się na konsolach spodziewał Konsternacja Problem pewnie by mnie dotknął, bo zbieram wszystko co się nadarzy Dumny Nie lubię niczego zostawiać po sobie, więc ogołacam każdy odwiedzony obszar misji.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
@UP: Wersja Rozszerzona jak w przypadku poprzednich Wiedźminów albo GOTY. ;)

Tym bardziej poczekam, bo z pewnością ten błąd by mnie spotkał - chomikuję, co się da i praktycznie zawsze mam pełen ekwipunek. Tym samym nie mógłbym grać w Cyberpunka po swojemu.

Offline
Mar3cz3k //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 103 / 200) lvl 6 ]1 kudos
Cytat: TheCerbis
...ciężko orzec co dokładnie zawiniło w procesie produkcji.

zawiniło przede wszystkim to, że ktoś się uparł na wydanie gry na PS4 i XOne żeby zwiększyć ilość odbiorców i koniecznie przed świętami żeby zmaksymalizować sprzedaż i pokazać ładne słupki inwestorom na zakończenie roku. Tak się kończy jak studio zmienia się w korpo a decyzje podejmuje zarząd a nie twórcy. Oby nie skończyli jak Ubisoft.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
A to Ubisoft się skończył? Bo moim zdaniem mają się całkiem dobrze. ;)

Ironizuję, ale wiem, o co chodziło. Hype zbudowany wokół Cyberpunka zwyczajnie nie mógł zaowocować kolejnym opóźnieniem. A czy porzucenie wersji na poprzednią już generację powinno się wydarzyć biorąc pod uwagę działanie gry? Moim zdaniem nie, tylko trzeba się do tego odpowiednio przyłożyć - a na to już nie starczyło czasu. Przy takiej skali projektu nie byłoby żadnym wstydem outsource’owanie wersji konsolowej, ale nikt takiej decyzji nie podjął, bo pewnie do ostatniej chwili pucowano fabułę i questy.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.