Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Zobaczcie gameplay z Cyberpunk 2077 dla konsol Xbox - komentarze



Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]1 kudos
Mój zapał ten gameplay solidnie ostudził. Może to też kwestia fatalnej kompresji na YT, ale gra wygląda dość... nijako? Otoczenie nie wydaje się zbyt bogate w detale - mam wrażenie, jakby twórcy chcieli tu dużo ugrać wszechobecnymi błyszczącymi neonami i świetlnymi refleksami, które mają odwrócić uwagę gracza od niezbyt wysokiej ilości szczegółów. Jakieś to wszystko takie... "gumiaste" - z modelami postaci na czele.

Idąc dalej, strzelaniny, przynajmniej te zaprezentowane tutaj, też nie wyglądają przesadnie ciekawie - nie wiem czemu, ale zalatuje mi to Falloutem 4. Jazda autem także nie wygląda przesadnie przekonująco, a pustki na ulicach dodatkowo psują całe wrażenie. Nie wspominając o tym, że do premiery jest miesiąc a twórcy pokazują nam wideo, gdzie podczas strzelanin gołym okiem widać spadki klatek, nawet na mocnym Series X... To nie jest dobra reklama.

Oby gra obroniła się świetnymi postaciami, dialogami i fabułą. Bo sam gameplay zdaje się na pierwszy rzut oka powielać błędy Wiedźmina, gdzie podstawowe mechaniki (walka, jazda na koniu, czy nawet poruszanie się postaci) pozostawiały wiele do życzenia - tylko że w 2015 roku można było na to przymrużyć oko.

Offline
Kerberos //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 127 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Tak szczerze to kawałek grudniowej wypłaty planowałem wydać na pecetowy preorder, ale ten gameplay sprawił, że jednak do Świąt przemyślę sobie ten zakup, bo mogę się nielicho rozczarować. A już teraz mogę powiedzieć w ciemno, że CP2077 grą roku na pewno nie będzie, mimo, że jestem na ten tytuł mocno narwany.
Co do materiału to już Wellspring w RAGE2 lepiej wyglądało, niż to co tutaj, jazda samochodem jak z GTA, ale na to przymknę oko, bo obecnie to gry stricte oparte na wyścigach mają ten element dopracowany. Ale to strzelanie... Naprawdę, mam alergię na grę padem w FPSach, więc nie chce mi się o tym pisać. Dirian słusznie zwrócił uwagę na spadki wydajności podczas walki, co jest niepokojące, ale póki co jeszcze można powiedzieć chórem "pewnie to się da jeszcze poprawić"...
No i mam nadzieję, że te kretyńskie znaczniki celu będzie można wyłączyć, bo nie lubię tej wszechobecnej praktyki devów, która uważa współczesnego gracza za idiotę.
Koniec końców pomimo tych wszystkich przykrych wniosków mam szczerą nadzieję, że CDPR zamknie mi japę i kupię produkt, który przerasta moje oczekiwania Puszcza oko

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2597 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Wygląda ok, ale nie na 10/10. Mnie najbardziej zmartwiło to, co jeszcze niedawno widziałem w Falloucie 4, że co innego wybieram do powiedzenia, a co innego postać mówi (znając życie, czasem okaże się to różnić na tyle, że będziemy tego czy owego wyboru żałowali). Dodatkowo faktycznie widać spadki klatek, choć ja np. zauważyłem takowe podczas jazdy samochodem. Grafika jest dobra i tyle, żadnych wodotrysków, ale też nie jest na tyle słabo, żeby mi to miało przeszkadzać.

Liczba czytelników: 475814, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53775 wątków oraz napisali 675806 postów.